Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, jeg har fått tilbud til min datter i en helprivat familiebarnehage som heter Sandaker FBH, avd. Bestumveien. Det er en liten kjellerleilighet som er omgjort til barnehage. Førsteinntrykket mitt var ikke godt. De to, jeg antar polske, ansatte virket snille og greie, men litt slitne...og relativt unge. Lokalene var ikke særlig hyggelige, mørke og slitte og rett og slett litt lurvete. Jeg ville ikke bodd der, for å si det sånn. Den tyske førskolelæreren er der bare en dag i uken. Datteren min vil være 11 måneder når hun begynner der. Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene. Min lille solstråle syntes det var kjempegøy, det var helt tydelig, og hva jeg synes om lokalene er egentlig ikke avgjørende for henne. Barnehagen er jo under kommunalt oppsyn, så alle regler er nok fulgt. Fikk bare så dårlig magefølelse. Litt stressa nå, for vi må si ja innen tre dager. Og vi har virkelig ikke noe alternativ. Men, barnets beste går alltid først, det sier seg selv. Er det noen som har noen erfaringer herfra, eller har hørt noe om den? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138854452-erfaringer-med-sandaker-familiebarnehage-bestumveien-ullern/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå