Gå til innhold

Håret mitt trenger virkerlig pleie! har bestilt time i morgen..fikk sjokk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

holdt på å dø på meg da han i telefonen sa prisen. 2000-2500. kom an på lengden på håret mitt.

dette var klipp,farg med litt striper. (noe få bare,gyldne)

er det virkelig LOV å ta så mye betalt???

Dette var hos H2 frisører i trondheim.

Vurderer å avbestille hele greia. for det er jo ikke verdt pengene i det hele tatt.. hjelpe meg.

Men samtidig,- skal man ikke være litt forsiktig med fiksing av håret når man er gravid? men jeg treeenger å få det fikset. ikke fikset det på sikkert snart 2 år..

Skrevet

Tja. På den ene siden er det ganske høy pris ja. Man forventer å se ut som en prinsesse etterpå da!!

Men hvis du ikke har gjordt noe med håret på ca 2 år, er det lite utgifter du har hatt til frisør på den tiden, så hvis du ønsker å freshe det opp, kan du unne deg det uten dårlig samvittighet (såsant du ikke betaler med et kredittkort som du har fått for å betale ned det forige kredittkortet, som du har fått for å betale ned det forige kredittkortet osv osv ;)

Har du lyst har du lov ;) Vet ikke hvordan det er med å farge håret når man er gravid. Så det kan jeg ikke svare deg på...

Skrevet

Syns det var ganske drøy pris ja. Brukar sjølv å betale ca 900,- for klipp, farge og striper. Men eg bur ikkje i by, veit prisane er ein del høgare der. (Betalte vel 1500,- då eg vart pynta til brud og veit andre har betalt 4-5000,- for det samme)

Når det gjeld farging når ein er gravid så er ikkje det noko problem, iallefall ikkje med frisør. Dei fargane som blir brukt no er visst ufarlige. Så klipp og stell deg med god samvittigheit.

Skrevet

det var dyrt, selv måtte jeg punge ut med, hold deg fast: 2700,- for klipp, kur, farging og striping. Hos Nikita i trondheim. resultatet ble fint, men jeg gidder ikke gå dit mer, de er iallefall sikkert!

Skrevet

Huff, dyrt å gå til frisøren. Var der å klippa meg nå nylig, egentlig bare stussa litt, 450 kr!!! Å så spurte jeg hva de tok for å etterstripe håret mitt..ca 1500 fikk jeg til svar!! Droppet den etterstripinga gitt...

Ang farging/bleking når en er gravid: håret kan reagere annerledes, slik at fargen ikke blir som ønsket.. Skulle farge mitt lysebrunt, men endte opp med svart-lilla hår... Hehe... Fint på ei som vanligvis er helt lyseblond... Ikke særlig nei, hehe..

Skrevet

*Super*Mamman*

regner med du farga det selv da det ble svart-lilla og ikke lysebrunt.

Sånt skjer uhyre sjelden hos frisøren viss du er gravid.

Skrevet

enten har den frisøren stjernenykker eller voldsomt høy husleie!

Alt for dyrt!

Klipp, strip, vask, føn - ca 1000kr (utenfor Oslo)

Skrevet

Hadde ringt å avbestillt imorgen! Akutt omgangssyke...

Skrevet

Huff det var dyrt ja! Jeg betalte 1900,- for klipp, farg, strip OG shampo + hårkur i tillegg.. bare de to produktene kostet vel 500,-

Skrevet

helt vanlig pris i en frisør-kjede i byen!

prisene til frisører øker på akkurat samme nivå som ellers i samfunnet, takt i takt med at også lønningene øker.

Rart å tenke på at folk betaler gladelig maaaange tusen for en liten bil-reparasjon, men når det kommer til litt egenpleie hos frisøren så skal det liksom ikke koste så mye,

Hva med å bestille til en lærling neste gang? De tar som regel halv pris.

Skrevet

Herlighet!!!

Nå bor jeg på et litt mindre sted, men jeg gir MAX 1500 for å fikse håret..

Og da hadde jeg klipp, farge (ettervekst) og striper..

Når jeg tenker meg om så inkluderte det også klipp av mannen min!!!

Skrevet

er forresten flere frisører rundt her, og prisene ligger på det samme..

Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket litt rundt på priser..

Man må jo spare i mnd'er for å ha råd til det der..

Skrevet

Husk at H2 har differensierte priser alt etter hvem som klipper deg.

Der er det dyrere å få ordnet seg hos en senior-frisør (med mye erfaring og sikkert også videreutdanning) enn hos en "vanlig" frisør.

Har klippet meg på H2 et par ganger, og bare det kommer seg jo på 5-600 kroner, så jeg er ikke voldsomt overrasket over prisen.

Jeg hadde nok avbestilt om jeg var deg, og heller ringt en annen frisør.

Betty Boop på moholt har flinke frisører og langt rimeligere priser enn H2.

Skrevet

Fy fasan for en pris!

Sist jeg var hos frisør betalte jeg 650 kr for vask, klipp og striper...

Skrevet

det er nesten vanlig pris det. Hvertfall i Trondheims by :)

Hører om mange som får det billig, men ja det er ut på landet, og der det er lite kunder.

Vet frisørsalogen at de har faste kunder og bra kunder så skrur de så klart opp prisene :)

jeg måtte betale 1800 for KUN striping, i Oslo.. (avlyste det:)

Skrevet

det hadde jeg ALDRI betalt...

Jeg går til en friøser her og tar farge, striper og klipp til 800 kroner..

Gikk et annet sted før.. der måtte jeg betale 1800 kroner..

og jeg har langt hår.. og tykt hår..

Skrevet

og det er ikke vanlig med sånn pris som du nevner her i fr.stad iallefall.. og jeg har prøvd litt her og der..

Skrevet

Ja hva med å prøve lærling som ble nevnt... jeg gikk til lærling for klipp og striper og betalte 465 kr!!! jeg ble nesten litt sjokka over hvor billig det var:p

Skrevet

Det er kanskje mer dyrt i storbyene, men her ligger prisene på rundtom 1200-1500 for klipp+farge. Mern du kan da gå til lærling, de har som oftest halv pris:) det har jeg gjort - og da kan jeg gå MYE oftere!

Skrevet

Tror spesielt dette med striping har veldig variert pris. Var hos Nikita med 14-åringen og betalte 2.500 kr for striping og en minimal stuss (som det sa jeg hadde fått rabatt på). Men da var det sånn folieinnpakket striping med flere nyanser i.

Jeg klippet og farget mitt hår samtidig og fikk presentert en regning på kr. 3.700,- Hadde problemer med å beholde maska da :-)

Men tror at stripingen er det som utgjør størst prisvariasjon his de forskjellige frisørene.

Skrevet

mange frisører som vet å ta seg betalt!! særlig i byene.

Jeg driver for meg selv som frisør, er reisende da...

Det som virker inn på pris er jo mine innkostnader, finner man en billig og BRA levrandør så gir jo det muligheter for bedre pris til kunden!

Selv tar jeg 200 pr klipp

Farge fra 380 ( kort hår) det kommer jo ann på lengen hvor mye mann bruker

Striper fra 350

Farger er ganske dyrt å kjøpe inn for oss også!

Men jeg hadde aldri betalt så mye!

Finn deg heller en som kanskje ligger litt utenfor byen, så er det nok penger å spare.

Har hatt kunder som kommer helt fra oslo dvs 10 mil for å ta hårbehandling :)

Skrevet

det er ikke så uvanlig å måtte betale 2000-2500 hos frisøren om du skal klippe, farge og stripe.. syns prisen hørtes helt normal ut.

frisører skal leve de også! og det er forskjell på kvaliteten i salongene..

Skrevet

Joda 2500 er ganske mye penger, men er enig med hun over meg at det er jo en helt vanlig pris. Har du ikke vært på 2 år så har nok håret ditt godt av skikkelig kur å alt. Men er jo opp til hver enkelt. Nå er jeg så heldig at min svigerinne er bare noen mnd fra svenneprøven og veldig flink. Så jeg betaler bare ett par 100kr nesten samme hva jeg gjør, så jeg går ca hver 3 uke. Hva men og prøve en lærling som har vært lærling en stund? Da sparer du jo myee penger. Men kan jo bli litt skakkt og skeivt.

Skrevet

Var dyrt ja,jeg betaler 900 for klipp og striping av ettervekst,og et er nok,hvis man skal gjøre det hver 2-4mnd.

Og håret mitt,ble ikke som det pleier da jeg var gravid,tok en perm sist jeg gikk,men den ville ikke sitte i håret mitt da,og stripene som pleier og bli kjempefine ble gule og rosa,skulle være lyst,så på noen spiller det inn,ei venninne skulle ha de sjokoladebrunt,og det ble svart,da er det i allefall kjedelig og bruke så mye penger hvis ikke resultatet bli bra.

Skrevet

oi....

seriøst er det normal pris på frisørtime i byer...

her jeg bor betaler jeg ca 600 kr, for klipp stiping/farging.. eller krøll...

jeg hadde klipt meg selv, om jeg måtte betalt mer..

det koster 300 kr for kun klipp her jeg bor, men i byen nær meg koster det 350 for kun klipp....

godt jeg ikke bor i tr.heim eller oslo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...