Gå til innhold

Skal alle vite?? :)


sonja86

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på om alle skal vite og eventuelt har fått vite kjønnet på babyen?

 

jeg er fortsatt litt usikker på om jeg skal vite d,samboeren min vil absolutt ikke vite noe,men jeg tror kanskje jeg vil:))

 

Håper alle koser seg med magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan.

Vi skulle i utgangspunktet ikke vite men når vi satt på venterommet før vi skulle inn til ultralyd ombestemte vi oss å ville vite alikevell:) Nuskjerrigheten tok overhånd:)

Det var like greit for vår lille gutt hadde veldig lyst å vise seg fram og jordmoren sa at det ville blitt et problem dersom vi absolutt ikke ville vite kjønnet:)

 

Man må huske på at det ikke er alltid de kan se kjønnet på ultralyd, da er det lett for å bli skuffet dersom en har veldig lyst å vite.....

.

En av grunnene til at jeg ikke ville vite er at det skjer at de tar feil. Jeg vet om flere gutter som egentlig "skulle være" jenter. Jeg tenkte og at det er mer spennende å vente, men fant ut at det er like spennende uansett om en vet kjønnet eller ikke:)

 

Lykke til. Håper dere blir enige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt påvirka her, og fikk også lyst å vite... Jeg/Vi har nemlig ikke å bestemme oss! Jeg har sen ultralyd, og enda et par uker å bestemme meg på. Skikkelig vanskelig synes jeg, håper nesten at det blir umulig å se...

Vi ville ikke vite det på førstemann, og det er jeg glad for nå. Men denne gangen ser jeg for meg at det blir mer hektisk etter fødselen, og det er noen ting som er lettere å forberede på forhånd (ja, jeg er litt glad i typisk jenterosa og gutteblå:) ). Og så er det enklere for den som skal bli storebror å forholde seg til om det blir en lillebror eller lillsøster kanskje??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det ikke forrige gang og skal ikke vite det nå. Jeg ser ikke poenget med å absolutt skulle vite det, men respekterer at andre tenker annerledes. Når man argumenterer for farger på klærne osv så er det ikke så mye man trenger i starten og det finnes nøytrale farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 3 17.mars og skal på ul den 23.oktober. Med de to første har vi spurt om de har sett det (så det ikke med første,men med andre) men hele tiden vært bestemt på at vi ikke skulle gjøre noe ekstra for å finne det ut. Vanlig ul får holde ;-) Tenker vel det samme nå, men tror jeg er mer nysgjerrig nå enn de andre gangene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig bestemt på å vite. Er utålmodig av natur, så å vente helt til fødselen var uaktuelt ;-)

Hadde tilgang på ul på jobben jeg da, og i ledige øyeblikk så snek jeg meg til en titt. Fant ut selv at det mest sansynlig var gutt. Fikk det bekreftet da vi kjøpte oss en ultralyd før mannen reiste på utenlandsoppdrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke vite det. Drar på ultralyd for å se at alt ser bra ut. Å ikke vite kjønnet var veldig spennende sist gang, og slik blir det også denne gangen. Tålmodighet er en dyd :) jeg klarer å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...