Gå til innhold

Ang. bruk av VOKSI i quinny-vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har brukt voksi-pose i vanlig kombivogn tidligere, men nå har vi byttet til quinny med trepunkts-sele. Hvordan i all verden skal man feste babyen tilstrekkelig?? Voksi-posen har vel ingen hull? Jeg er forvirret.. er det noen som har erfaring med dette? Ser jo at mange større barn sitter i voksi-pose i sportsvogn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett mange voksiposer med hull ja! Tror det selges og faktisk! :)Eller så får du ta på hull selv! :)

Skrevet

Ja, men har altså en fra før da.. vil nødig klippe hull i den dyre greien..

Skrevet

jeg har en voksi pose med hull til to-punkts sele, men vogn med 5-punkts sele så det jeg skal gjøre er at jeg skal sy der jeg skal ha hull og klippe etterpå. Da rakner det ikke! Det er også sånn det er gjort om du ser på de voksiposene med ferdig hull.

Skrevet

okei..jeg er helt håpløs på å sy, kanskje jeg rett og slett må spørre svigermor om hjelp.. Men takk for råd!

Skrevet

Tror faktisk det går bra å bare skjære hull også, kjenner flere som har gjort det!

Skrevet

Det er sydd rundt der du skal klippe fra før. Sjekk i foret, så vil du se:-)

Skrevet

Jeg brukte ikke sele på junior i voksi posen, han satt rolig som en prins i vogna. Ville ha prøvd uten sele før jeg eventuelt laget noen hul til selen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...