PAVEEL Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 fy f sier jeg bare. det var virkelig kvalmende. liker akkar, snegler, blåskjell og sånne ting, men yaaak! måtte bare tømme meg!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Var de friske? Har spist det et par ganger og jeg syns det minnet om hvitt krabbekjøtt (fra klørne), bare ikke så "løst"??
cherry coke Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 What?? Det er jo sååå godt! Var de dårlige?
PAVEEL Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 var sånne frosne fra findus. minnet meg om konsistensen på krabbe ja, men laaaaaangt fra så godt. håper de var friske da, er ikke lysten på å løpe på do hele natten;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 De har jeg ikke smakt nei, men fikk jo nå enda et argument for å fortsette å kjøpe ferskt, hehe )
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 er dette virkelig første gangen du smaker kamskjell HI?
PAVEEL Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2008 hehe, ja, det er det. vet ikke hvorfor egentlig for jeghar prøvd mye annen slags mat. er vel ikke akkurat verdens navle her jeg bor da, så det er vel litt av grunnen.... men er det godt altså??? egentlig liksom. for er jo en mulighet for at disse ikke var "gode" for å si det sånn... får vel prøve det på restaurant el noe engang kanskje...
storebror og junibaby=) Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 synes egentlig ikke det smaker så mye jeg... Og jeg ER kresen=)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 hehe, var det jeg stusset litt på siden du spiste så mye annet, som i mine øyne er mye mer "skjeldent" enn kamskjell. du må smake det på restaurant, kanskje du liker det bedre da. ferskvare er nesten alltid best:O
PAVEEL Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2008 uff, var sikkert ikke bra de jeg spiste da, for smaken var rett og slett kvalmende! var å spydde for sikkerhets skyld tidligere nå, vil ikke bli syk:(
Staark Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg klarer bare å spise en eller to, det er nok for meg, men da er de to til gjengjeld nydelige i smaken Har bare spist på restaurant, så vet ikke om jeg får de så gode selv. Synes det minner om hvitt krabbekjøtt,..med litt mer salt i kanskje. nam Tror kanskje du skal gi de ett forsøk til på restaurant...
ventejenta Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Hun som spurte om de var friske mente kanskje om de var ferske, som i ikke frosne? Jeg elsker kamskjell, men de er mye bedre når de er ferske, og så må de ikke bli stekt for lenge, da blir de bare seige, bare noen sekunder på hver side i stekepanna, og så med asparges og deilig fløtesaus til...
pocoyo Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 ... nam nam. Hørtes kjempegodt ut.. Tror HI har vært uheldig her. Kamskjell ER godt
Tjohoppsannhei Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Ikke for å gå mot strømmen her, men spiste kamskjell på hotell en gang som forrett, bare én, med saus, sikkert tilberedt etter alle kunstens regler, men fy f*** det likte jeg ikke altså. Var på konferanse og alle spiste det samme, og de andre likte det, så tydeligvis bare jeg som IKKE liker kamskjell...
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Godt tilberedte kamskjell er noe av det beste i verden, samtidig er dårlig tilberedte kamskjell skikkelig vondt. Noen restauranter i Oslo kan virkelig tilberede kamskjell, må ut å spise sart ja
FrøkenSprøken Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg synes kamskjell er ganske godt, men det tar litt til å venne seg på smaken. Men nå pleier vi å svisse dem i panna med salt og pepper, og så presse sitron over. Spiser de bare på toast. Og da kjenner man jo den ekta smaken mye bedre... Har ikke smakt Findus sine da, for gubben her dykker på fritiden, så han bare plukekr noen hvis vi får lyst på det :-D *heldig* Det er også veldig godt å gratinere dem i skjellene sine, og å lage en gryte med dem, men det har jeg aldri gjort selv. Har bare smakt det når andre har gjort det...
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 Åh, det som er så godt! Må selvfølgelig være hvitløksmarinert :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 #18 Skrevet 7. oktober 2008 Krysser fingre for at du ikke blir dårlig! Kamskjell er jo bare snaddergodt når de er friske og vel tilberedt:-)
Mom2Two Skrevet 8. oktober 2008 #19 Skrevet 8. oktober 2008 Da må du ha fått kamskjell av dårlig kvalitet. Kamskjell er jo superdigg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå