Gå til innhold

Hvor lenge husker babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på hyttetur om et par uker. Er borte fra fredag til lørdag. Babyen er da 3 1/2 måned. Så var det noen som sa at hun kom til å glemme meg!!!!!!!!!!!!!!!! Er det sant????????????????? Så slemt sagt.... Nesten slik at jeg dropper hele turen. Pappaen er kjempeflink og skal være hjemme og passe hele tiden....Han gleder seg til litt kvelitetstid uten mas fra mor:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke hun kommer til å glemme deg på en dag... Snuppa vår er bare 2,5 mnd og pappaen og storesøster på 3 har vært borte noen dager nå og da, men gjensynsgleden er stor hver gang de ses igjen ;) Tror de kan huske i en ukes tid tilbake i den alderen. Kos deg på hyttetur, du!

Skrevet

Pappan her har vært mye ute og reist med jobben helt siden minsten ble født, men hun har ikke glemt han for det. Blir like glad hver gang hun ser han, og er like trygg på han som meg.

God tur! :)

Skrevet

nei det tviler jeg sterkt på! her er også pappan masse borte, noen ganger fra man-fre på ukedagene. Men hun er like fornøyd hveer gang han kommer hjem. ser på kroppsspråket hennes at hun ser et kjent fjes i forhold til hvordan hun ser ut når hun hilser på andre "fremmede". Hun er 11 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...