Mammatil2søteprinsesser<3 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 ¤Sunniva ¤Maja ¤Hanna ¤Thea ¤Sara ¤Adele ¤Emilie ¤Sofia ¤Mathea ¤Amalie
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 For poppis - og som jeg personlig ville styrt unna: Sara, Emilie, Amalie, Hanna, Thea, Amalie. Maja gir meg ikke noe særlig.. Matea heter datteren min til andre fornavn, så det blir min favoritt her - elsker det navnet Sofia er klassisk og flott, Sunniva er flott og stødig. Ville gått for Sofia, Sunniva eller Mathea.
Mammatil2søteprinsesser<3 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 takk for svar=) tenkte egentlig at det hadde vært fint om det funker i utlandet også....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Liker Maja, Thea, Hanna, Mathea..
prebs Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Sunniva - vakker klang Maja - koselig Hanna - flott og gammelt Thea - både søtt og tøft, liker det godt Sara - flott, gammelt og klassisk Adele - ikke såå glad i det Emilie - nyydelig Sofia - ikke så glad i Mathea - koselig Amalie - pent og koselig Mange fine navn her altså, tror favorittene er Emilie, Sara og Thea : )
sonne Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Sunniva - ok, men ikke blant min efavoritter Maja - fint Hanna - fint, men ville skrevet Hannah Thea - altfor poppis, vet om maaaaange små jenter som heter det Sara - fint Adele - liker ikke Emilie - kjempefint, men desverre litt oppbrukt Sofia - fint, men Sofie er finere Mathea - liker ikke, blir blandig av Mathias og Thea Amalie - fint
Gjest Siklerotte Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Sunniva - greit nok. Maja - søtt. Hannah - Forsåvidt fint, men dessverre veldig populært både i innland og utland. Thea - helt greit. Sara - liker ikke. Adele - fint det. Emilie - liker absolutt ikke. Sofia - ikke så fint på norsk, fint på engelsk (Sophia helst....) Mathea - liker ikke. Amalie - fint det.
Thala Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Av disse liker jeg Mathea og Sofia. Egentlig Emilie også, men det er litt oppbrukt.
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Sunniva - lei av, er oppbrukt av folk i tjueårene og bør få hvile noen år Maja - koselig Hanna - også nokså oppbrukt Thea - oppbrukt Sara - liker ikke + oppbrukt Adele - vakkert Emilie - kaldt, spisst og oppbrukt Sofia - sofistikert, men mye brukt Mathea - koselig Amalie - flott Alle disse navnene er jo mye brukt for tiden, men det trenger jo ikke bety at de er oppbrukt i din omgangskrets. Jeg sier bare hvordan jeg opplever det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå