Gå til innhold

Noen som har problem å få igjen dongribuksa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann....jeg merker selv at buksene strammer litt...er 11 uker på vei jeg oxo......

det er ganske vanlig at magen blir mer oppblåst før den virkelig begynner å vokse...synes oxo det er for tidlig å begynne med mammaklær da jeg heller prøve å skjule magen da ikke alle vet d enda?

rart det der...er ikke mange ukene på vei før magen buler ut...men jo flere barn du har fra før jo fortere synlig blir graviditeten:)

Hei hei. Ja, har gitt opp dongeribuksene jeg også. Er 11+3 nå og er fortsatt veldig kvalm, da er ikkje trange bukser noe særlig. Så nå går det i joggebukser og andre bukser med strik i livet. Har en gutt på snart to år fra før så tror det er reelt at magen er begynt å vokse. herlig! Men venter med mammabuksene så lenge som mulig, det blir mange nok uker med de. Ble kjempe lei av mammabuksene sist jeg var gravid.

Annonse

Er i uke 8 og magen bule.... satser på at jeg er mest oppblåst, men bukser som var stor før er akk passe nå, og oppdaga at turbuksen min får jeg ikke igjen knappene i... sukk... kommer jo til å bli kjææææmpe svær skal dette fortsette...

jeg er 10+1 og har bare en olabukse som passer nå... leggings er det som gjelder jenter.. både "mamma" og vanlige... har heller ikke lagt på meg noe i kg, holder meg helt stabil, men magen vokser og vokser...

blir kjekt når magen virkelig synes og mammaklærne passer... :)

foreløpig er de alt for store..

Sleit med buksene allerede etter 5 uker.. Nå går jeg i mannen sin :D Kan ikke akkurat bruke mammabukser på en stund, men jeg takler ikke at det strammer akkurat nederst på magen lengre, så enten blir det mannen sin eller åpen knapp... eller joggebukse sånn hjemme og i stallen da!

Jeg er 10+4 og sliter med klærne, har lagt på meg litt samtidig som magen buler noe ut. Jeg er tynn fra før så det begynnner å bli vanskelig å skjule. Jeg vil holde det hemmelig fra jobb en stund til, men gleder meg nå til jeg bare kan slappe av. Er bekymret for at jeg kommer til å bli diger. Sviger ser på meg og tror det blir tvillinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...