juli 2013 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Babyen min (2mnd) nekter å ha hendene under dyna om natta. Når hun våkner for mat, er hun iskald på fingrene. Noen som har tips eller råd..? Har prøvd å ha på henne votter, men når hun våkner og er sulten spiser hun jo på vottene sine.. Det kan jo kanskje ikke være helt bra!?
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Har hatt samme "problemet" her i huset med min lille på 4 mnd. Men etter at vi investerte i pysj i ullfrotte er han varmere. Tror ikke de tar skade av det, hvis de ellers er varme i nakkegropa. Eneste rådet jeg har:-)
Labambie Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 At de er kalde på hendene betyr ikke at de fryser altså... :-) Men da jenta vår var så liten og iskald på fingrene, tok jeg på votter. Tynne klorevotter. Hjalp det.
Mamma`n til Frøya ;) Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Hvor har du kjøpt ullpysj? Jeg har ikke funnet det noen plass....
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 heihei! min lillegutt var også isende kaøld på fingrene.. men så tok eg et lammeskinn oppi så han låg på det i stedet. så no e han good og varm hele tiden da hendene siger litt nedi skinnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå