Gå til innhold

Septembermammaer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vi har lyst til å treffe flere septembermammaer og babyer :) Hva med et treff onsdag 15. oktober? Forslag til hvor vi kan møtes? Håper å treffe igjen mange av dere jeg var på BIM-treff på Eataly med, og "nye" også selvfølgelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vil være med på barseltreff :) Må jo møtes et sted der det er plass til barnevogner, er ikke så kjent rundt forbi jeg. Bonde i byen :o)

Gleder meg til vi sees igjen :)

Skrevet

Hører ikke til i september-mamma klubben (gullet mitt kom i mai!), men vil tipse om en kafé med barnevognparkering! Man får ta med bagdelen inn :) se www.mecca.no Veldig god mat!

Skrevet

Det hørtes jo veldig spennende ut! Takk for tipset :)

Skrevet

Vi blir sikkert med :) Er fortsatt på ''ferie'' og planlegger å komme tilbake den 14 vist ingenting dukker opp :) Var inne på siden, og Mecca virker kjempekoslig. Litt mer tilrettelagt for småtrolla våre me virker d som. Gleder meg kjempe:)

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på barsel treff :) Blir gøy å treffes igjen :) Og hilse på alle små :)

Skrevet

Vi prøver også å bli med! Er litt usikker på hva som er beste måte å komme seg dit på, (bil, buss, trikk...) men finner nok ut av det :)

Blir koselig å se dere og hilse på de nye verdensborgerne :)

Skrevet

Har forresten byttet nick fra "lillebell og mams" til "lillebell&lillemor" :) så vet dere det :)

Sees

Skrevet

Vi skal i alle fall ta bussen dit, 31-bussen stopper ikke så langt unna. Håper hun er rolig, har hatt hjertet litt i halsen de tre gangene vi har kjørt buss/bane :)

Skrevet

Da satser vi nok på det vi også :) Sikkert vanskelig å få parkert bil rundt der uansett... Har faktisk aldri tatt buss eller bane med lillemor enda. Det kan jo bli spennende...

Vi sees :)

Skrevet

Når skal vi treffes på onsdag?

Gleder meg til å hilse på alle de søte små :) og de store også selvfølgelig :o)

Skrevet

Har forresten hatt kontakt med Gydamamma, og hun kommer hvis formen er fin, og jr. har sovet litt mer natta i forveien :)

Skrevet

Flott! Jeg bestiller bord i dag til i morgen (onsdag) kl ett. Gleder meg til å se dere igjen!

Skrevet

Hei jenter.

jeg skulle gjerne ha kommet imorgen med lille liam, men svigers kommer på besøk, og jeg har merket at maks et gjøremål per dag er nok. så jeg får passe på at jeg får tid til neste treff.

liam er nå fem uker. vi blir mer og mer kjent med hverandre, og vi koser oss masse - særlig når alle er i godt humør:) men av og til kan det bli litt slitsomt. siden Liam kom ut underernært, går mesteparten av tiden til mating fra både bryst og flaske, og er det ikke mating, så er det pumping eller lage morsmelkerstatning... så vi har laaange økter. men vi trives med å gå turer, og bading er veldig populært.

kos dere imorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...