Gå til innhold

Glemt ultralyd.


Jossemor

Anbefalte innlegg

Må bare dele min frustrasjon over at legen min faktisk har glemt å henvise meg til ultralyd. Jeg går nå straks inn i min uke 18 og siden jeg aldri fikk noe innkallelse, ringte jeg sykehuset. "Nei det er ikke kommet noe henvisning på deg" Jeg blir så utrolig forbanna over sånt. Man gleder seg jo selvfølgelig kjempemye til en u.l og spesielt for oss da jeg ikke hadde fått mensen tilbake etter p-spøryta og det da er litt usikkert hvor langt jeg faktisk er på vei. Legen regna bare ut etter sannsynlighet og sa jeg måtte vente til u.l med å si noe sikkert. Legen min har og selvfølgelig tatt perm til desember og jeg må nå ringe vikaren hans og lage spetakkel i morgen. Tro meg, jeg skal ha en ultralyd FORT. Gud så sint jeg er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så utrolig irriterende, håper de fikser en time til deg kjapt... Alle har jo krav på tilbud om UL rundt uke 18,19,20 så du skal jo ha time snart uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjett!! Forstår godt at du er sint nå! Men tror ikke det skal være noe problem for deg å få ul innen ett par uker :-) Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det ordner seg nok. Er bare utrolig irriterende og måtte styre med sånt oppi alt annet. Tok meg over 3 uker og få tak i jordmor å. Endelig fått time nå. Nei, skal man få noe gjort, så må man tydligvis gjøre det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har du fått fødeplass? Får du ikke da automatisk UL? Jeg søkte selv om fødeplass og fikk automatisk UL i uke 18. Det var ingen som ba om noen henvisning fra legen. Har du forsøkt å bestille selv?

Håper det ordner seg for det er veldig stas med UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...