Gå til innhold

Hovudet enno ikkje festa seg....

Anbefalte innlegg

Hovudet her har enno ikkje festa seg. Er 35+3 veker på vei. Så skulle vatnet gå, så var det berre å legge seg ned og vente på ambulanse.

Og enda greit å vite. Skulle fødselen kome i gang om natta eller noko slikt sidan eg ikkje har noko bil, så var det einaste alternativet ambulanse. Bur ca 1 time under sjukehuset. For taxiane vil helst ikkje har fødande i bil. Det kan eg godt skjøne ja. Like greit da å bli henta ja.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138852397-hovudet-enno-ikkje-festa-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

siden det er nr to, er det jo ikke sikkert at hodet fester seg i det hele tatt. min nr to var ikke festet da vi var på kontroll tidligere samme dagen som han ble født.. går nå med nr tre, og regner ikke med at han kommer til å feste seg heller

klumpen min har ikke festet seg heller. er i uke 36+2 nå. jordmor sa det var helt normalt. men han er nå vertfall på vei ned i bekkenet, tror jeg. stikker og strekker en del..

blir nok sikkert ambulanse på meg også, men kommer ann på åssen fødselen starter, + at om jeg ligner på mamma, så er bebisen ute på 1-2-3! og jeg har også 1time å kjøre til sykehuset. huff, gruer meg litt...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...