mrsmir Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Nytt fryse forsøk igjen (forsøk 3).... Så var den forbaska slimhinna bare 5, 1 på dag 10! Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre bortsett fra å knaske progynova? vitaminer eller lignende? Hilsen ei som er lei...
tuppelupp Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Huff så kjedelig!! Jeg fikk avbrutt mitt første frus pga at slimhinnen ikke ble tÿkk nok. De forsøkte å øke dosen men det hjalp desverre ikke. Var så utrolig lei. På de to andre fryseforsøkene har jeg hatt høyere dose fra dag en. To morgen og to kveld. Det gjorde susen. Riktignok ikke den tjukkeste men var på 10 da jeg var på ul. Nå vet jeg ikke hvor mye Progynova du tar da. Ellers er det en del som prøver akupunktur og soneterapi. Trøsteklem
LykkeligSomMamma Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Hei, mye kan skje. Har du fått dato for el sprøyte? For meg har el sprøyten gjort masse bare fra jeg satte den til inseminasjon. Nordica insem alt over 5 og om det er IVF du skal ha gjør medisinene etter innsett mye de og. Ikke gi opp dette går bra:)
mrsmir Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 hei, jo mye kan skje på 5 dager! spiser 5 tabletter daglig, men skal ikke ha noe sprøyte? de krever ei slimhinne som er over 7 mm ved fryseforsøk på st. olavs, så for bare håpe den tykner til nå 10 mm i tykkelse! oi, sist jeg fikk satt inn var den 7,8... Krysser bena for at jeg også for d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå