sniljente2 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 men jeg holder motet oppe.har en pergo kur til..trippel.så tar jeg en pause mnd.litt deppa nå men det går vel over.håper det går bedre for dere som prøver.klem fra trist snijente.
to snart tre Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 åh så kjedelig da. Men nå er det ny måned og nye muligheter:)
Dodlimammatil2 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 off, så trist... men har du fått mens da?
sniljente2 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 nei ingen tegn til mens så det er fortsatt håp.hihi.takk for at du bryr deg,det setter jeg pris på.hvordan går det med deg da dodil...klem
Dodlimammatil2 Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Det går fint, tror rett og slett jeg sender litt babystøv til deg jeg, kanskje det nytter ;-) *******************************************************************************************************************************************************************' Så lenge ikke tanta kommer er det håp :-) pleier du å ha regelmessig mens da???
sniljente2 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 tusen takk,trenger litt baby støv...pleier å være regelmessig og jeg håper fortsatt vettu,.gir det noen dager til så får vi ta en ny cb.skal til gyn den 20å dette blir spennende.
Dodlimammatil2 Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Krysser fingrene for deg jeg hvertfall :-) masse lykke til!!!!!!!
sniljente2 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2008 oi oi .fortsatt ingen rød tante.ingen tegn heller.nå er det en uke siden jeg skulle hatt mens.da blr det ny testing til mandag.hadde jeg klart så skulle jeg krysset tærne også.hihi.
sniljente2 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2008 hey.er ikke så lei meg lengre nå.skulle testet idag men har vært på sykehset å tatt gastroskopi så jeg har ike orket.men hvis jeg er gravid så er jeg 4=5 jeg er også veeeeldig trøt om dagen og det er ett super tegn når det gjelder meg.håper håper håper.kan hende jeg blir skuffet men da får vi prøve igjen...
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Hei lille fia Trodde mensen skulle komme ganske på dagen om en ikke ble gravid med pergokur. Mintes legen sa det til meg for noen år siden. Og at du er så trøtt kan jo være gode tegn. Håper det for deg i alle fall ) Lykke til ! !
sniljente2 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. oktober 2008 hei emeline.jeg teste i går igjen og den var også neg så noe rar er det.ja,jeg er veldig trøtt.gjern mangel kansje.hehe.godt jeg skal til gyn den 20.hun skal få tusen sp.mål.
så gla' Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Så kjedelig med negative tester lille fia. Men, klor deg fast til håpet så lenge tanta holder seg borte. Pergo kan gi mye senere EL enn du har hatt tidligere, så ikke gi opp håpet. Krysser fingrene for deg++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
sniljente2 Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. oktober 2008 tusen takk for positive ord.ingen tante enda og skal til gyn 27.skulle egenlig i dag men ble avlyst,tar ikke flere tester før jeg harvært hos gyn nå.lykke til til deg også .stoor klem.
drømme mamma Skrevet 5. desember 2008 #15 Skrevet 5. desember 2008 tusen takk.nå fikk jeg beskjed om at alt er i ordne og det lå klare egg der,så da venter jeg bare på egg løsning og håper.klem.
drømme mamma Skrevet 5. desember 2008 #16 Skrevet 5. desember 2008 hei .jeg har fått litt klønete mens i det siste,det kan skyldes pergo kurene.men det ligger flere egg å venter.så da få jeg på eggløsning og mye kos.takk for at du bryr deg.
drømme mamma Skrevet 5. desember 2008 #17 Skrevet 5. desember 2008 hei på deg.takk for svaret.jeg var hos gyn i går og han sa at jeg hadde mange fine og klare egg.så da venter jeg på eggløsning.ha en fin helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå