lubbeline Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Det er ikke så mange som har skrevet seg på listen, men flest 18 okt, skal vi si kl13? på vanlige stedet?...spisestedet i femte på galleriet som jeg tror heter augustin deli :-)
Floss Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Regner med at også jeg kommer:) Noen som vet hva de skal ha på seg, som jeg kan se etter?
lubbeline Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2008 Tja, om du sender meg en privat melding floss, kan du få mitt mob nr, eller mail adr...
Floss Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg får visst ikke til å sende noen privat melding her, jeg. Jeg prøver å finne dere, så får dere se etter meg:) Jeg har mørkt, kort hår.
lubbeline Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2008 ok, jeg har sånn halv kort mørkt hår og briller, vi prøver sitte på ett av de første bordene til venstre, på den rastaurant nr to i femte etage, den som man forsyner seg selv, tror den heter augustin deli??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå