Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Ser ut som snuppa har falt tilbake til gamle vaner etter 1 uke med mye vondt grunnet låsninger i nakke, rygg og bekken. Hvor lenge er deres babyer våkne mellom hver lur ? Hvor lenge sover de av gangen,
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 eeeeh, skjedde noe rart her. og hvor lenge sover de på natta ? Snuppa her har plutselig begynt å ta natta i 19.30-20-tiden. Sover da til ca. 01-02 får mat, sovner igjen med en gang, våkner igjen kl. 05-06, får mat, men spiser ikke mye. Sovner igjen og sover litt urolig frem til 06.30-07. Da står storebror opp og da står vi opp alle mann. Hun klarer å være våken i ca. 30 min, toppen 1 time før hun må sove igjen. Da sover hun 2-4 timer. Deres små, da ?
plastblomst♀♂♂ Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Han har begynt å sovne i 20-tiden på kvelden, og sover til ca kl.6. Han våkner stort sett sånn i tre- tida og får mat. Egentlig ganske lik rytme som dere på natta ser jeg.. På dagen sover han i kanskje 2-3 timer. + smådupping når jeg henter og levere i bhg, handler og sånt. Blir veldig kanskje det her, for det er fortsatt ganske varierende...
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Ja, er litt varierende her også. Henter og leverer i bhg jeg også, så blir litt smådupping da.
lizaloo Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Vi har slitt litt med sovingen, grunnet kolikk. Men nå når det begynner å rette seg, merker jeg at jeg er uvant med at hun sover og nesten er redd for at hun skal sove for mye:) Dvs de få gangen hunslår til og tar seg en to timers. Men har også oppdaget at hun klarer bare å være våken ca 1t i slengen og da styrer vi dagen etter det. Prøver å legge henne til 2000 og da blir det ofte litt styr slik at hun har sovet litt før kveldstellet og mat, men at det ikke er for lenge siden heller. Og det kan være litt vansklig å få til. Men liker at hun legger seg samtidig med storebror og at den rutinen er på plass til senere + litt voksen tid også. Nettene er veldig varierende, hun kan sove greit m/mat første halvdel av natten, men ligger mye å kaver og jobber med en bleie fra 3-4 og utover på morgenen. Og da sover ikke jeg:) Håper det retter seg når de magiske 3 mnd er nådd:)
*surrehue* Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Det her stemmer veldig overens med min gutt. Han har en hovedlur på tre timer en gang midt på dagen, og flere smålurer resten av dagen. Legger seg i 20-tiden, Spiser rundt kl 01 og 03. Kaver med magen på morgenkvisten. Står opp kl 07-08.. Klarer å holde seg våken i toppen to timer i strekk mellom lurene. Men oftest bare en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå