manaei Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Gutten vår er nå 23 mnd. Smiler og er glad som dagen er lang. Sovner som en stein om kvelden uten en lyd. Men så..... Utover kvelden begynner han våkne. Inne å ligger han ned mellom 3-8 ganger hver natt. Ekstremt etter de gangene han har vært syk. Jeg er gravid igjen og er så sliten...... Ikke sovet mer enn en time sammenhengende siste tre ukene. Noen flere som har det sånn eller som har tips? Er ett sant h.... etter han har vært syk. Sta som ett esel. Men vi orker snart ikke mer. Vi er begge i full jobb og jeg kvalm døgnet rundt. Er så sliten..... Vil bare sove jeg....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Kanskje han fryser? Min gutt våknet ofte om natta helt til jeg begynte å kle mer på han. Nå har han pysjamas og en micro fleece drakt på seg og sover hele natta uten gråt.
manaei Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Han har fin temperatur og alt. Bare det at han har fått vann og sånn når han har vært syk. Og fått ny bleie om natten og sånn. Mest sannsyling bare sta. Og har lært å si AU og at mamma og pappa kommer da. Han er nok bare sta. Men så slitsomt når han er det i flere uker etter hver gang han er syk,.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Slik har vi det her og... og har hatt det slik i 16 mnd nå. Gikk jo an når vi hadde permisjon og kunne sove på dagtid samtidig som småen, men er helt uholdbart nå når vi begge er i full jobb... Så vi har bestemt oss for å spørre legen om noe allergimedisin som visstnok skal gjøre at han kanskje sover hele natten og ikke starter dagen kl 04-05. Har prøvd "alt" annet og dette er siste utvei.... Så vi x fingrene for at vi får det og at det hjelper på med sovingen nattestid... Har dessverre ikke noen tips å komme med, vi har vært igjennom det meste og ikke noe har funket
manaei Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Puh. Det var nesten godt å høre. Føler alles barn er så "snille" jeg. Gi en lyd om det funker da. Vært sånn her og. Siden han var 6 mnd.
Phoebe Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Vi har det nøyaktig på samme måte. Sønnen vår er 16 mnd og har i det siste begynnt å våkne noen ganger hver natt, hylskrikende!! Vi har prøvd byssing, synging, vann, streng-"det er natt, sov nå"-samtale, alt... Aner ikke hva som får ham til å skrike slikt. Trass, voksesmerter, mareritt? Jeg er også gravid igjen og veeeldig trøtt og kvalm om nettene, så jeg henger meg gladelig på denne tråden. Vi vet faktisk ikke hvordan vi skal angripe dette....
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 sånn er snuppa mi også...hun er 20 måneder... hun våkner og skriker flere ganger hver natt...noen ganger er det nok mareritt men andre ganger veit jeg ikke hva det er...vi har fått henvisning til øre nese hals spesialist nå da...skal dit i november...blir spennende å se om det kanskje kan være noe i ørene...jeg er også gravid igjenn, så hadde vært deilig ¨å få slappa av og sovet litt før nestemann kommer...;o) lykke til alle sammen, det er forferdelig slitsomt.....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Hei igjen! Da har vi hatt 1. natten med Vallergan...og poden sov fra 19 til 05 uten å våkne en eneste gang ))) Dette er første gang vi har fått sove en hel natt med han i hus, så håper virkelig at dette fortsetter for det var utrolig deilig Var godt å kunne stå opp med en uthvilt og fornøyd gutt!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #9 Skrevet 10. oktober 2008 Vår gutt på 14 mnd'er har også vært våken på natta i det siste. Han står også opp ved 5 tiden på morgenen. Men det kunne aldri falt meg inn å gi han medisin for at han skal sove... Tenk så dumt å gjøre barnet sitt avhengig av medisiner når dem ikke er større! Skjønner ikke legen heller, for å si det sånn...!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #10 Skrevet 11. oktober 2008 Tror ikke du aner hva du snakker om... er ikke snakk om at han har vært våken i "det siste" men at han er våken mellom 5 og 10 ganger HVER natt og slik har det vært siden han ble født for 16 mnd siden! Og dagen har stort sett startet 04.00... ikke ofte han har sovet lengre... Du kan jo selv prøve å gå 16 mnd uten skikkelig søvn...så kan vi snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå