Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Vi skal snart begynne med et forsøk på St. Olav etter to forsøk på privat klinikk. Disse forsøkene var veldig forskjellige. Det første kort og greit på to uker, 3 egg ut, ingen befruktet. Det andre var langt regime, og jeg måtte ha sju (!) uker på spray før jeg begynte på sprøytene, tre egg ut, ett befrukta, ingen graviditet.

Har liten lyst på det lange regimet igjen, men syns å huske at noen har skrevet at St. Olav ikke tilbyr kort regime? Noen som har erfaring med dette??

Takknemlig for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Jeg hører til St.Olav, og har nettopp hatt tilbakesetting. Jeg måtte bruke nesespray i 26 dager før jeg begynte med sprøytene i tillegg til nesespray. Sprøytene tok jeg først i 9 dager, og så to dager til (UL viste at eggposene måtte vokse litt til). Egentlig skulle jeg ha begynt med nesespray litt senere enn jeg gjorde, men så fikk jeg mensen litt tidligere enn beregnet, og måtte derfor bruke spray litt lenger enn beregnet. Hadde jo allerede fått satt opp dato for første ultralyd, samt ukenr for uttak. Synes å huske at sykepleieren jeg snakket med før jeg begynte med sprayen sa at det var snakk om ca 14 dager med spray før en starter med sprøytene, men det er mulig jeg husker feil, men uansett så er jo også mensdato med på å bestemme hvilken dag du skal begynne med sprayen...

Skrevet

Heisann!

Det går jo ann å høre med de. Tror det er lettere å kontrollere hele prosessen når man nedregulerer med spray i forkant, men du kan jo få legene til vurdere dette i ditt tilfelle. Koster ikke noe å spørre!

Jeg har selv prøvd både kort og langt regime, og jeg hadde faktisk bedre resultat med det korte, men det er jo individuelt da.

Lykke til:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...