Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Hvilke symptomer et vanlige når man har en depresjon.....? Sikkert et teit spørsmål, men jeg lurer....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 tenker da også på fysiske symptomer....
Fiola Biola Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Tristhet Gleder seg ikke over ting som man før hadde glede av Likegyldighet Alt er et ork, lite tiltakslyst Dårlig søvn Forstoppelse Lite energi Angst og uro Prater seint Latenstid - det kan ta tid fra noen snakker til deg, før du klarer å svare Dårlig konsentrasjon Tanker om døden Følelse av håpløshet Selvbebreidelse Mimikkløshet Dette er det jeg kom på nå. Det kan sikkert være flere, og man kan være deprimert uten å ha alle tror jeg. En depresjon har mange ansikter. Men hvis du tenker spesielt på svangerskaps- eller fødselsdepresjon, vet jeg ikke hvordan den evt. skiller seg fra andre depresjoner.
blond Skrevet 18. oktober 2008 #4 Skrevet 18. oktober 2008 Det kan også være rastløshet, forstyrret spise-/drikkemønster, indre uro og liten tålmodighet. Ikke alle tegnene må være til stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå