Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det bra bryllupslokaler i Tromsø? Vil helst ha det litt staselig, ikke bygdehus. Skal ha ca. 100 gjester.

Skrevet

Rica Ishavshotell er jo fint. Ellers anbefaler jeg å ta en titt på Sommarøy kurs og feriesenter (ligger en times kjøretur fra byen). Bikuben selskapsvilla, loftet på Workinntunet, Løkta (kan kanskje bli for smått for 100 stk...), Ago i sentrum, Emmas Drømmekjøkken har selskapslokale, tja.. Det var de jeg kom på i farta. Kommer jo helt an på hvor dyrt du vil ha det, og om du selv vil stå for mat og drikke... Det nye SAS-hotellet kan kanskje også ha fine lokaler...

Skrevet

Kysten på strandveien også...

Hvor mye penger legger du i det da? Vil du ha et lokale der mat og drikke er ordnet gjennom utleier?

Skrevet

Tusen takk for svar!

Vi vil ordne med mat og drikke selv, ellers blir det for dyrt, siden det blir fri bar... Det må også være et barnevennlig område, så Løkta er vel uaktuelt uansett. Men de andre skal jeg sjekke ut!

Skrevet

Jeg tror at utleier står for mat og drikke på alle de stedene jeg nevnte... Jeg tror egentlig ikke at det finnes noen ordentlige fine selskapslokaler i Tromsø som man selv kan ordne med mat og drikke.. Da tror jeg nesten at man må leie "bygdehus" eller lignende. LHL-huset, grendehus på Kvaløya eller i Tromsdalen, Swingeriet, idrettsklubbhus, Småbåthamna i Tromsdalen osv.. Ingen av disse er dessverre skikkelig fine selskapslokaler :S

Skrevet

Sjekk denne: http://www.tekniker.no/

Bare et lite tips fra meg: Om dere skal ha levende musikk, sjekk om det er stor nok plass for musikerne, evt om dere skal ha DJ eller stå for musikken selv (mp3, cd osv) sjekk om det er anlegg i lokalet. Noen lokaler er små, og det er vanskelig å få band på 4-5 medlemmer på plass...

Skrevet

Hei Jeglurer

Vi giftet oss i Tromsø for snart 14 dager siden, og hadde festen i forskningsparken (rett nedenfor unn) Det var helt perfekt, og vi har fått veldig mange positive tilbakemeldinger på lokalet!

Vi hadde også tenkt å ordne mat og slikt selv, men i dette lokalet må du bestille mat via TromsProdukt, og det angrer vi ikke et sekund på. For det første betaler du ikke noe for leie av lokalet da, du betaler kun for maten. Dessuten var maten ganske rimelig, OG den var kjempegod og nok i massevis! Vi har regnet på det, og hadde nok ikke spart menge kronene på å ordne selv kontra TromsProdukt. Dessuten må du huske alt styret som blir i tillegg....

Lokalet er nytt, og stort, god plass til band/ dansegulv, plass for evt barn å løpe litt rundt...

Anbefaler deg på det sterkeste å dra dit og ta en titt i alle fall!

Lykke til;)

Skrevet

takk for tipset! Dette skal jeg sjekke opp:)

Skrevet

Har holdt disputasmiddag i selskapslokalet i øverste etasje på Sjømannskolen. Kan bli veldig bra, men krever litt innsats i forhold til pynt og bordoppdekking. Man bør nok ta seg bryet med å leie inn bankett-stoler i stedet for plaststolene som finnes der... Det største fortrinnet til dette lokalet er utsikten - panorama over Tromsøsundet over mot Fløya! Festlokalet er et stort rom med masse plass, og har som sagt mange muligheter hvis man bruker fantasien. Rimelig leie også.

Den gangen vi var der tror jeg også de hadde en avtale med TromsProdukt, men vi supplerte med annen mat i tillegg. Ble veldig bra!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...