Gå til innhold

Sender ikke til postcenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal kjøpe meg en tfk fra Tyskland eller Nederland. Planen er å få pakken sendt til et postcenter i Sverige. Da jeg spør butikken om de kan sende til postcenter sier alle nei.. Både kiddies24, casita bambini og babyonlineshop... Noen som har bestilt tfk fra en nettbutikk og hentet den på et postcenter i Sverige???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel opprette en posterestante-adresse på posten i sverige, og bare oppgi den som adresse ved bestilling? Du trenger ikke si at du er norsk osv bare oppgi adressen du får av postkontoret, selgeren blir bare forvirret av en adresse i norge og en i sverige :-) Postkontoret i Strömtad har telefonnummer 0046-526-12046, damene er kjempehjelpsomme der :-)

Skrevet

Babyjungle ville ikke sende til en post restante adresse i Sverige. Kjipt.

Skrevet

Det er posterestante-adressen jeg tenkte på. De sa at de fikk varen i retur dersom jeg benyttet meg av den adressen.. Merkelig. Jeg skal ringe å høre med postkontoret i Strömstad jeg. Takk for svar:)

Skrevet

Ja, kjipt.. Skjønner ikke hvorfor de er så sære på det området. har vel kanskje noe med at de ikke sender vognene med postbudet, men med et annet leveringsfirma..

Skrevet

Hvis de feks bruker GLS som er vanlig i Tyskland, kan du , hvis du vil sende den til Strömstad, be at de sender den til

LBC Bohusfrakt att: "ditt navn"

Prästängvägen 40

45233 Strömstad

tel 0046-526 62980

da ringer du bare etter ca fire dager fra det er sendt fra Tyskland og spør om det har kommet. Har brukt dette når jeg har handlet på mytoys.de i alle fall :-)

Skrevet

Takk! Ringte nr du ga meg, dette skal funke så lenge det er GLS. Jippi! Nå blir det ny vogn på meg:)

Skrevet

Det kan jo sammenlignes som å sende til postboks adresser, de fleste nettbutikker tillater jo ikke dette.

Dette fordi det er anonymisert, vanskeligere å spore svindlere, mye misbrukt og dårlig erfaring med uavhentede pakker. Skjønner de godt.

Hvorfor ikke bare få den tilsendt hjem til din egen adresser forresten?

Skrevet

Hehe, åja. For de som bor oppå grensa er det kanskje et par kroner å spare..

Skrevet

-Ja et par tjuefem prosent ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...