zone05 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Ja da har jeg blitt overstimulert, noen som vet hvor jeg kan få info...? Er det mulig og bli gravid selv om man er det...?
lillebie på`n igjen Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 hei du. du skriver ikke noe om du har blitt innlagt eller blir observert av lege? det er ganske viktig at du får undersøkt deg med UL hvertfall :-) du kan finne masse info om du googler " overstimulert" . Jeg har selv vært innlagt for dette, og legene sa det er like stor sjangs for å bli gravid, men at graviditet vil gjøre deg mye værre, evt kan det bety lange opphold på sykehus.
zone05 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Hei du Vært på riksen i dag, fikk beskjed om og ta det med ro, evt komme tilbake hvis være, hadde væske i buken,
lillebie på`n igjen Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 ok, ja det er viktig å ta det helt med ro., slik at ikke eggstokkene dine tvister seg feks. Har du hatt innsett enda eller?
zone05 Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hei takk for svar, jeg hadde iah for 11 dager siden, og vårt første forsøk. forsatt håp.
lillebie på`n igjen Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 bare hyggelig :-) lykke til, skal krysse fingrene for at det klaffer for deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå