Luka Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har ikke vært så aktiv med å skrive innlegg her inne, men jeg følger med dere andre her inne og leser hver dag:-) I 2007 fikk vi en datter ved hjelp av ivf. Vi hadde da prøvd i nesten 4 år, og vært gjennom mange opp og nedturer.. Så har vi nå begynt å tenke på søsken.. og jeg skulle ha fryseforsøk i uke 44. Så har virkelig gledet meg til mensen skulle komme, så jeg kunne starte opp med progynova. Men mensen har vært uregelmessig i det siste og den kom jo selvfølgelig ikke når den skulle. Så jeg tok en test for sikkerhet skyld i dag.. og der stod det klart og tydelig GRAVID!!! Jeg er i sjokk tilstand!!! Det mååå jo være noe feil med testen..? Har aldri opplevd å få en å positiv test før. Skal vente til sjokket har lagt seg litt og så kjøre å kjøpe fler tester. Måtte bare fortelle det til noen..
Kanskje i år? Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Tenk! Å ha klart det helt selv Må føles herlig, tenker jeg. Lykke til og takk for at du deler nyheten her - mange her som trenger gladhistorier
lillebie på`n igjen Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 for en fin historie :-) Gratulerer så mye :-)
Luka Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Tusen takk alle sammen:-) Jeg skjelver enda..helt i sjokk!! Men jeg er sååå utrolig glad!! Må si lykke til til alle dere og! Det har vært en kjempestor støtte å lese om dere her inne:-) Håper dere blir gravid snart alle sammen!! Det fortjener dere!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer så mye, herlig!!!!
Scoobydoo Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 WOOOW! Fantastisk!! gratulerer så innmari mye. Dette er virkelig en solskinnshistorie, og jeg kan bare forestille meg hvilke tanker og følelser du sitter med akkurat nå. HURRA!!!!! Selv fikk vi ivf-tvillinger for 4 år siden, og har nå veldig lyst på en til. Orker ikke ivf-karusselen en gang til, så vi prøver på egenhånd...og en slik historie som din, var AKKURAT det jeg trengte for å holde motet oppe! Så tusen takk Luka, for at du fortalte solskinns- og mirakelhistorien din. Masse lykke til fremover!!!
nina er gravid;) Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg får gåehud..dette går helt fint ..jeg har jente og gutt født med 15 månder mellom..og det har vært fantastisk..så trenger ikke være så slitsomt...hyggelig å lese at mirakler skjer luka..lykke til.
edvine Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Så utrolig kjekt å få det til selv!! GRATULERER SÅ MYE MED SPIRA:)
finetine Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg digger sånne historier:o)!! Det viser at det nytter å ikke gi opp, og selvom det ser ut til at det ikke kan skjer mirakler så gjør det jo det:o). Herlig!! Nettopp dette trengte jeg, skal teste imorgen eller lørdag etter å ha vært stimulert på pergotime kur. Har følt meg litt dum som har troa på å kunne klare det selv, men nå gjør jeg ikke det lenger.( har hatt 5 innsettinger som ikke har blitt til noen baby ennå) Tusen takk:o)!!!! Nyyyt graviditeten og den voksende magen
Liza-76 Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Så fantastisk!!! Det er jo det som er drømmen!! Gratulerer sååå masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå