Grandis-tvillingmamma Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Fredag den 5.sept kom de to til verden med ett planlagt ks, 8 uker før tiden. Jenta hadde vokst lite og navlestrengsmålingene begynte å bli dårligere, så de ville ta henne ut. Og da måtte jo store bror ut han også...Han var 1860gr og hun var 1210gr. Lå noen dager på c-pap( pustestøtte), men etter d har de vært stabile og fine:-) Ligger fortsatt på sykehus da det genstår å lære seg å spise selv. Vi trener hver dag og koser oss:-) Nå har de blitt over 2600 gr og over 1900 gr, så de vokser fort. Det er så fantastisk å bli mamma til to!!! Gled dere alle sammen som går og venter!!!
Sognemor Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 gratulere med to små!Bra det går bra med de!!Ja det er helt supert med 2 små på en gang!Mine er 1 år nå,og jeg har kosa meg veldig dette året!!
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer så masse med to små babyer:):) Lykke til å kos dere!! Gleder oss til å treffe våre to små vi og...Men er en stund til da.,24februar!!:\Lenge ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå