Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står og se, nå vil vi marsjere! Bukke nikke neie snu oss omkring, hoppe for deg med hopp og sprett og spring, ønske deg av hjertet alle gode ting, og si meg så hva vil du mere - GRATULERE!!! Happy Birthday Snulder hulder - Life begins at 40:-)) Klemmer sendes herfra til deg!!
Reveenka Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen - håper det vanker kaffe på sengen, bursdagssang og pakker og snille barn og alt som hører med! Hipp hipp hurra!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 GRATULERER!!! da var det slutt på de gode 30 årene da...... Men det er sikkert ikke verst å bli 40 heller:-) Klemmer og salutt sendes herfra også!!
Gummelillan Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Høyt våre flagg vi svinger, hurra, ja nå skal det riktig festes. Dagen er din og dagen er bra og du er den aller beste. Se deg rundt i ringen, hvem du vil ha. Dans så med den, hopp og sprett, hver glad. Vi vil alle ønske deg god dag og si oss så hvem er den neste, til å feste! Håper du får en alldeles strålende dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stooooor bursdagsklem fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Hipp hurra og vi dytter opp:-)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen ! Håper den blir fantastisk :-DD 40 år er ingen alder, og du holder deg SUPERBRA, ser ikke en dag eldre enn 28 ut !!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2008 Denne må du lese Snulder:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Hipp hurra!!! Gratulerer så masse!!!
Karomamma Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 GRATTIS MED DAGEN!!! Du leser vel her også Kos deg på bursdagen, Snulder!!!
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 I dibbeland det ordnes fest for vår kjære snulderhulder. For snuppa fyller ukjent År (?) å vi jo alle jubler!!! Hipp hurra for snuldermor, fyller jammen år i dag. Hipp hurra for snuldermor, vi jubler høyt i kor =) Nå får du blåse ut ditt lys, og ønske deg no heftig. Det være seg et spaopphold, du kan kose deg som mest i. Kos deg nå du snuldervår, Vi jo alle fyller år, men ingen er så god som du, Vi jubler "hører du"?! Gratulerer så mye med dagen!!!! Å sorry min manglende evne til å rime helt i den sangen her assa ;o) Men fikk bare ¨så lyst,he he...... "svinger flagget høyt"
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer så mye med dagen snulder :0) Håper du har en flott dag!!!
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Tuuuuusen takk alle sammen! Her feirer vi dagen min med at Snuldermannen er på barnehagemøte, og jeg og ungene spiser ostesmørbrød;=) Føler meg tross alt akkurat som i går...hehe.
♥Snulder Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg leser...;=D... om igjen og om igjen... Lurer litt på om Vimsa har bommet og skrevet 28 istedet for 58!!!
allerhelstNorge Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer så mye med de flotte 40! Ostesmørbrød er festmat, helt klart;) og så fint å kunne dele det med snulderbarn. Håper du har hatt en fantastisk dag, og du kommer helt sikkert ikke til å glemme bursdagsmiddagen;))
Little Miss Naughty Skrevet 9. oktober 2008 #18 Skrevet 9. oktober 2008 Er litt treig - men sender deg en forsinket bursdags klem. Jeg kommer snart tuslende etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå