Gå til innhold

Tidlig vannavgang- særdeles trist :((((((

Anbefalte innlegg

Frem til uke 21+ 5 hadde jeg et problemfritt og behagelig svangerskap, begge nurkene har hatt det bra og vokst i hht kurven. Vi hadde kommet så langt at kun glede og forventning gjensto. Termin er 8. februar. Men sist onsdag "eksploderte" det med vannavgang og fostervann ved et dobesøk. Jeg ble straks innlagt på sykehus og fikk påvist at tvilling 1 har mistet stort sett alt fostervann og at det har gått hull på fostersekken. Vi har dessverre fått dystre tilbakemeldinger om omlevelsesmuligheten til denne tvilingen, men foreløpig vet vi ikke hvor langt det kan gå. Jeg er sengeligende og blir kontinuerlig overvåket. Det som er mest kritisk om dagen er redselen for infeksjon i livmor. Hvis dette inntreffer må fødsel igangsettes og begge barna må fødes uten at det er håp for at de vil overleve. Vi hr fått beskjed om at vi må se an time for time, og det er en veldig tøff på kjenning.

Vi har et ørlite håp, men veien er lang og nedturene og sorgene kan bli mange og store. Måtte bare meddele det vi nå er kommet opp i. Samtidig vil jeg fra sykesengen ønske dere andre gravide lykke til fremover.

Varme tanker !!!

Fortsetter under...

Hei på deg!!

Huff, dette var triste saker..Stakkar deg!! Kan ikke annet enn å håpe på det beste for deg, og at alt skal gå bra for deg og dine. Skal krysse fingre og tær og alt jeg har for at dine små nurk skal klare seg bra. Masse lykke til iallefall!!

God klem fra en annen februar mamma:)

Kjære deg, håpefull.

Dette var trist å høre, men jeg håper du ikke mister håpet. Det er umulig å forstå hva du går igennom, hvis man ikke har opplevd det selv. Men jeg skal huske på deg og dine. Lykke til, og håper at alt går bra for dere.

Håper etter hvert å høre at alt har gått bra.

Stor trøste klem og varme tanker til deg også-

Annonse

Tusen takk dere fantastiske jenter for all omtanke og støtte

I morgen er vi over i uke 23, må ærlig innrømme at jeg ikke hadde helt sett for meg det, og er veldig takknemlig. Men det er fremdeles mange risikoer som lurer og det er jo selvfølgelig fortsatt kritisk! Men må vel oppi alt glede seg over de små ting!!!!

Jeg holder dere oppdatert etterhvert. Håper dere har gode dager med etterhvert struttende mager.

Varme klemmer

Annonse

Hei dere som har fulgt meg.

Dessverre mistet vi begge tvillingene våre 12. oktober. Jeg har skrevet en omfattende historie under "vi mistet barnet vårt" hvis det er noen som orker å lese.

Her er det kun bunnløs fortvilelse og planlegging av begravelse om dagen.

Takk for all omtanke, ønsker dere alle alle lykke til videre.

Varme klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...