Med spire nummer fire<3 Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Her sitter jeg, gravid i 3 trimester med gråten i halsen av bekymring. Vet ikke hvor annet sted jeg kan få ut dette uteom her. For over 6 mnd siden oppdaget jeg klumper i nakken på minstemann på 3år. Først ventet vi litt med å gå til legen men så var vi nede å tok blodprøver for å være på den sikre siden. Hørte ingenting fra de på legekontoret, og vil ikke virke desperat heller, så jeg slo meg til ro med dette. Da han enda har de klumpene, og jeg ikke klarer få tanken helt ut av hodet mitt, ringte jeg ned igjen til legekontoret for å høre hvordan prøvene var. Da sa hun på legekontoret at prøvene var noe høyere enn det som var normalt, men at dette var helt normalt når det var infeksjon i kroppen. Jeg prøvde å forklare at han har jo hatt dette over ett halvt år nå, ingen har vel infeksjon såå lenge. Legen skal ringe meg senere for at vi skal finne ut hva vi kan gjøre videre, de hadde ikke ledig legetime til oss. Nå svirrer hormonene for fullt i meg. Jeg er bekymret og redd, og håper bare at det ikke er noe alvorlig med han. Barna er tross alt det kjæreste vi har, og det er så forferdelig å bare gå sånn i uvissheten....
nov/febmamma Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Oi, her er det en lege som har vært litt slapp vil jeg tro. Forlang time i morgen den dag. Det trenger jo ikke være noe farlig, men du trenger visshet! Ikke bra å gå sånn å lure når du er høygravid. Krysser fingrene for at det er noe helt ufarlig. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kjenner meg godt igjen i den situasjonen du beskriver. Jeg oppdaget akkurat det samme selv på min gutt da han var 3 år. Han hadde hatt endel ørebetennelse og forkjølelser den sesongen. Klumpen i nakken var bare hovne kjertler og den er der ennå. Det er nå 1,5 år siden. Tar en liten sjekk med legen hver gang vi er der bare for å høre og da sier hun at slike kjertler kan sitte lenge. En annen ting som er normalt er at det oppstår endel "Klumper" og kuler når barn er i vekst. Synes egentlig du skal slå deg til ro med at klumpen hadde vokst om det hadde vært noe alvorlig. dessuten hadde du nok merket alvorlige syptomer andre steder i kroppen om noe galt var på ferde. Skjønner godt du er litt skjelven, særlig nå med et barn til i magen. Men som regel er slike ting helt ufarlig:) Dette går bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå