glimt_i_magen Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 Først var det det at jeg blødde. "Det er normalt"... så var det at jeg mista kvalmen og svimmelheten... "Det gjør ikke noe"... Så får jeg se at alt er bra på UL, og det var fantastisk herlig.. men så kom hormonene, og de har tatt over meg. Og det er en grunn til at jeg har en samboer, og det er at jeg ikke er en hormonbombe! Akkurat nå sitter jeg alene og gråter fordi han bare løp ut herfra fordi han ikke orka at jeg var sur mer! Og det er så sårende og ekkelt.. Og i tillegg kom jeg på at jeg ikke har kjent murringer eller stikkinger på 4-5 dager... og jeg blir litt mer nervøs siden jeg har mista det... Men jeg kan jo ikke ringe ned legen hver gang jeg mister ett symptom. Eller.. det var jo han som sa til meg at hvis jeg følte meg gravid, da var jeg fortsatt gravid... Så etter hva han mener, så har jeg bare skikkelig PMS.. for jeg har virkelig ingen andre tegn. (I går sa jeg til ei venninne at jeg kunne føde setefødsel, bare hormonene forsvant... hun sa jeg kom til å angre på at jeg sa det... men det hadde vært godt å kjenne at man var gravid.) sorry meg, jeg bare sånn...:/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138849427-lei-av-bekymringer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplejuice Fødeklar Skrevet 8. oktober 2008 #2 Del Skrevet 8. oktober 2008 Uff ikke godt Syns det er veldig dumt av legen din å si, at bare du føler deg gravid, så går alt bra. For hvordan føles det egentlig å være gravid? Finnes jo ingen fasit, å man forandrer seg jo fra dag til dag. Jeg syns du kan ringe legen jeg, er ikke noe godt å beskymre seg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138849427-lei-av-bekymringer/#findComment-138862391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå