Silje`mor Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Babyen min på 6uker er blitt forkjøla. Snørrer veldig og får bare i seg halv mengde mat. Bør jeg ta kontakt med legen eller er dette noe som jeg bare skal la gå over?
gulda Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Hvor lenge har det vært slik? Det er viktig at du føler deg trygg, så ring helsestasjonen eller legen, du. Ikke noe er verre når en går og er bekymret.. Så om det er helt normalt og bare skal gå over av seg selv, så har du iallefall hørt det fra folk som har peiling, for jeg tør ikke gi deg noe svar.. ) God bedring til din lille baby!
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Helt enig, det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Jeg tenker spesielt på det at h*n evt ikke får i seg nok mat. God bedring!
Silje`mor Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Takk:) Trengte egentlig bare et lite dytt - føler meg ltt overhysterisk når jeg ringer legen:) Men ho er jo bare liten baby..
gulda Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Fortell hva de svarer da! Det blir jo sånn at en tenker på dere og lurer på hvordan det går..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå