Gå til innhold

sykehuset telemark

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=) jeg lurer på om noen her inne har erfaring fra og føde på sykehuset telemark, det er dit jeg skal. har hørt forskjellige ting om de, lurte på om noen kunne fortelle om sin opplevelse av å føde der og hvordan de er på barsel.

Skrevet

dytter, skal også føde der i beg av mai.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fødte mitt andre barn i Skien. Jordmoren var kjempeallright. Hun lyttet til mine ønsker, og jeg følte med respektert og tatt godt vare på. På barsel var de veldig hyggelige. De prøvde å holde meg igjen da jeg ville hjem 38 timer etter fødsel :0). Jeg dro, for jeg savnet eldstemann så mye!

Nå har jeg termin 8.2.09, og vil også få dette barnet i Skien. Var veldig fornøyd sist!

Skrevet

Jeg har født begge mine gutter i skien og vært veldig fornøyd, nå skal jeg dit igjen, termin 6.2....kanskje vi sees på barsel, frida med nr 3 i magen...

Skrevet

hei er jeg som skrev HI. takk for svar. har bare hørt så mye negativt om de så begynte og bli bekymra og redd jeg.. men bra dere skriver inn hva dere syns.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fødte sønnen min på sykehuset i skien for snart 4 år siden, og var kjempefornøyd med oppfølginga jeg fikk under fødselen. De gjorde alt for at jeg skulle ha det bra. På barsel var det avslappende og godt.

Jeg skal tilbake på sykehuset i midten av Januar, og føde gutt nr 2. Håper det blir en like fin opplevelse nå, som da :)

• 4 uker senere...
Skrevet

jeg skal og føde min 3. rundt 7.2.08 Første gang i skien da.

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg har fått mine barn der,har vært veldig fornøyd.veldig flinke og

veldig trivelige di på barsel også.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...