Gå til innhold

Karna og Karla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karla eller Carla?

Karna eller Carna?

Hvordan ville dere skrevet navnene?

Hva synes dere om navnene?

Hvilket er penest?

Jeg syns det er penest skrevet Karla og Karna. Elsker de navnene! De er så vakre, og sterke! Tøffe og samtidige feminine. Spennende og sjeldne.

Kom med meninger, og gjerne andre navneforslag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha skrevet Carla og Karna.Syns Carla var finest.

Hva med Clara/Klara?

Skrevet

Klara/ Clara er også nydelig!

Må bare legge til at det blir uttalt med skarre- R :) KaRla og KaRna, syns det er penest :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Karna er et relativt koselig navn, kjenner en ganske så søt unge som heter det og har alltid tenkt at navnet klinger ganske bra. Hun har riktignok et mellomnavn da...

Carla har jeg enormt dårlige assosiasjoner til, så jeg liker ikke navnet for noe i verden.... Da er Klara et mye bedre altenativ.

Skrevet

Jeg ville skrevet dem med K. Synes Karla er finest.

Men Klara er enda finere!

Skrevet

Karna og Karla er flotte navn! Skulle gjerne brukt dem selv. Men får nok ikke mannen med på det. Liker begge best med K.

Liker Karna best, tror jeg.

Skrevet

Karna er jo mest vanlig å skrive med K. Både den kjente boka Karnas arv og Solskjærs barn i alle fall. Hos oss er det familienavn og skrevet med K.

Synes begge navn er penest med K.

Skrevet

Ingen er min smak egentlig, men synes Karla/Carla er finere enn Karna/Carna. Villle forøvrig skrevet med K

Skrevet

Karna - skrevet sånn - er nydelig :) Tøft navn!

Liker ikke Carla - folk kan også da tro at det er Clara skrevet feil, eller noe...

Skrevet

Jeg synes det er harde og kalde navn, og kunne aldri vurdert de, men jeg liker heller ikke navn på K, med noen ytterst få unntak... Ville i alle fall valgt Carla, det er litt mykere.

Skrevet

Synes Karla er finest:)

Får vi flere tuppeliner blir det en Karla, slik at vi da har en Karla og en Konstanse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...