Gå til innhold

35 uker. og alt er et rot.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jg endelig kommet til uke 35... Ting er ikke som jg kunne ønske de var.. Nå nærmer fødselen seg, og mannen min dro i fra meg i dag.. :-(

Har et barn fra før, og nå blir jg da tydligvis alenemamma til 2.. Sliter mye med svangerskapsdepresjoner, og det blir jo ikke bedre nå lissom..

Sover ganske dårlig for tiden.. Babyen har det veldig trangt virker det som, kjenner det trykker mye på ribbebena og er tungt å puste..

Bekkenplager har jg vært heldig med denne gang, har ikke merket så mye til det.. Kvalm er jg hele tiden. Og begynner vel å kvi meg litt til fødselen nå som det ser ut som jg må føde alene..

Nei er glad jg snart er ferdig..

Fortsetter under...

Hei du:)

Ville bare sende noen få varme ord til deg i denne vanskelige situasjonen og si at jeg føler med deg og håper at alt ordner seg for deg til slutt. Er ikke greit når mannen går fra deg og når du attpåtil er gravid. Håper virkelig han tenker seg godt om, jeg kjenner jeg blir så forbanna av en så vanvittig feig løsning-rett før du skal føde begge to sitt barn. Er simpelt, rett og slett. Du fortjener bedre enn så, håper du klarer å reise deg fra støvet, og legge alt det vonde bak deg om tid og stunder, og prøve å nyte den lille når du kommer så langt:) Stå på! Ikke vær redd for å skrike ut til omgivelser og helsevesenet -ikke minst-hvis du sliter, og trenger hjelp og støtte! Håper du har en støttende familie, som kan hjelpe deg i denne tiden.

Husk: Det finnes alltid lys i tunnelen!

Lykke til kjære deg, ønsker deg alt godt:)

Heisann:o)

Helt utrolig, er i nesten samme situasjon, men det var jeg som måtte gå. Han er bare ute å fester, hver helg. Har en gutt fra før som er 11 år. Flyttet ut for seks uker siden, å det begynner å bli mye bedre. Veldig tøft i begynnelsen, men føler jeg har gjort det rette....

Livet går videre, men det er jo ekstra tøft når vi er gravide, å blir alene da vettu.

Jeg tenker bare på hvor godt jeg skal få det med barna mine, å gjøre det best for dem.

Dette klarer vi.

Klem:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...