peach Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har ikke hatt el så lenge jeg kan huske..(sluttet på p-piller i januar, ikke hatt mens siden). Nå har jeg gått på pergo for å få litt gnag på systemet. De siste dagene har jeg hatt vondt nederst i mågen og vært kvalm flere ganger. Er det flere som blir kvalm ved el? Håper virkelig det er det det er! Ca 14dgr siden jeg tok første pergo...
to snart tre Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg tror tegn på EL er svært individuellt. Men basert på det du nevner aner det meg at det (kvalme og vondt nederst i magen) like godt kan være bivirkninger ved bruk av pergo. Uansett; bivirkninger eller ikke ,så føles alt veldig ulikt for person til person. Grunnen til at jeg først tenkte på bivirkninger er at jeg vet mange blir kvalme av pergo og selv får jeg murringer og litt vondt nederst i magen (+ mange andre bivirkninger:)) da jeg selv går på pergo. Pergo kan lett gi mange av de samme symtomer som mann har rundt el og graviditet, så det beste rådet jeg kan gi er å ha ekstra sex hele måneden uavhengig av symtomer og/eller bivirkningerog teste om mensen ikke kommer:). Lykke til.
peach Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2008 Takk for svar Det er kanskje litt optimistisk og tro at det var el ja bivirkninger tenkte jeg ikke helt på...men selvfølgelig veldig logisk forklaring. Men vi får kose oss hele mnd som du sier, det gjør jo ingen noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå