Gå til innhold

Kobberspiral....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre med kobber spiral som har småblødninger/farget utflod nesten hele tiden?

Er litt over 1,5 mnd siden jeg satte den inn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For snart 1 mnd siden satte jeg inn kobberspiral. Og jeg har hatt det sånn siden den ble satt inn. tror det er normalt å ha mellomblødninger før vi får mensen ordentlig tilbake. Men jeg har hørt så mye negativt om den,så jeg angrer i grunn litt på at jeg valgte den. Men har tenkt til å prøve den noen mnd for å se hvordn kroppen min reagerer på den. Det er så individuelt på hvordan man reagerer på disse spiralene.

Lykke til!

Skrevet

Når begynte dere med disse småblødningene? Jeg satte inn kobberspiral for halvannen uke siden, blødde litt i starten, men det ga seg ganske kjapt. Men jeg er litt støl/øm nederst i magen på morgenen, ellers tror jeg ikke jeg merker den - enda...

Skrevet

Hos meg var det et mareritt i begynnelsen. men nå etter 4mnd begynner det å hjelpe:) du burde gi det litt tid:)

Skrevet

Jeg satte inn for litt over 3 måneder siden, og har hatt masse utflod. Har også hatt et par ganger med småblødning/farget utflod. Det har vart en dag, og så stoppet. Jeg har ikke fått mensen tilbake ennå, og ikke merket noe til noen andre bivirkninger (ennå).

Skrevet

Jaja får vel bare være litt tålmodig da og vente å se om det gir seg.

Kan se ut som tante rød har kommet tilbake.... ggrrrr :-)

Kan jo kanskje se ut som om utfloden og småblødningene kan gi seg når tanta har kommet tilbake.

Jeg blødde masse og hadde kjempe vondt i ca 1 uke etter at jeg satte den inn, men ikke noe etter det. Bortsett fra disse småblødningene da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...