Gå til innhold

Inni svarte f... helv....!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, Vondt er ordet, eller som eg seier LÅKT!!!! Og eg og lurer på det med smertestillande, kan ein f.eks ta det før ein skal legge seg slik at ein kanskje kan få nokre få timar god søvn? Skal snakke med legen i dag pga ny sjukemelding og då skal eg prøve å hugså å spørje om det.

• 2 uker senere...

I dag ble jeg 100% sykmeldt pga BL, og spurte legen hvor mange paracet jeg kunne ta i døgnet, og han sa max åtte. Har dere vondt hele tiden vil muskulaturen stivne og det utøser enda mere plager. Ta paracet og unngå unødvendig smerte.

Dosen på paracet er at du ikke skal ta mer enn max 8 stk. dette blir 4g i døgnet. Viktig at enn ikke gjør dette, fordi det er et av de legemiddelene man fort kan ta "overdose" på, Levene klarer ikke håndtere store mengder med paracetamol.

men tar dere paracet så husk at da forsvinner også noe av smerten(logisk nok,hehe), men pass på å ta hensyn og ikke burk paracet for å få tatt ut av oppvaskmaskinen liksom. Prøver å unngå ta paracet på dagen for da kjenner jeg jo smertegrensen og kroppens signaler bedre sånn at jeg får tatt mer hensyn til det. Men til natta tar jeg som regel og hvis vi skal ut på noe som kino osv...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...