Gå til innhold

Flere her som bor kompakt? Trenger smarte tips til gjesteseng :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal lage til en gjesteseng på barnerommet til minste. Rommet henes er 3,4 meter langt og 1,86 meter bredt. Noen som har gode tips til gjestesengløsning vi kan lage til? Tenkte at dette kunne være en kosekrok for barna til vanlig som kan lages om til seng...

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis det bor en liten snekker i en av dere kan dere jo lage en seng i enden av rommet, der rommet er 1,86.. De gjorde vi der vi bodde sist. Vi lagde fester på hver side av veggen og en sengekant til å feste på festene.. (teit forklart), da kan du selv bestemme hvor bred seng du vil ha.. Kan jo fylle sengen med pledd og puter til kosekroken..

Skrevet

syns ideen til gemini var god jeg. Jeg tenkte egentlig bare på å drite i det og bruke oppblåsbar gj.seng eller sovesofa...

Skrevet

Gemini, har tenkt på noe av det samme selv, men hvor få tak i madrass som passer? Synes liksom ikke skumgummi er noe særlig... :)

Skrevet

En oppblåsbar dobbelsengmadrass syns jeg er genialt.

Koster 500-600,- og ettersom den er elektrisk så er det lett å få luft inn og ut av den.

Skrevet

Vi har skapseng (dobbelseng faktisk). Velig grei og plassbesparende.

Annonse

Skrevet

Kjøp en skikkelig skumgummimadrass og skjær til. Er stor forskjell på skumgummi og skumgummi u c, og når det skal være til gjesteseng/kosekrok/lekeplass trenger man faktisk ikke tenke Hästens til 40.000.

Skrevet

oppblåsbar dobbelseng er helt genialt. Det er faktisk veldig god å ligge på også. Det tar 2 min og blåse den opp. (elektrisk oppblåser innebygget i madrassen) og den blir like stor/høy som en vanlig rammemadrass. Supert for de som bor trangt og ikke har plass til å ha en gjesteseng stående hele tiden.

Skrevet

Køyeseng eller seng med skuff til å trekke ut med madrass oppi?

Skrevet

Takker for tips :)

Tenkte absolutt ikke typ Hästens altså... Vi sover på Ikea-madrasser selv, fint nok det for meg, men tenkte kanskje noe med litt mer comfort enn skumgummi siden en stk av besteforeldrene som skal sove der har seriøse ryggproblemer :)

Skap-løsning og oppblåsbar utgår siden vi har tenkt å ha det som en slags sofa/kosekrok til vanlig. Tar gjerne imot andre tips også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...