tudelideisann Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Noen som vet om han er singel?? Han er bare dødsskjønn! Elsker dialekten hans....... Er ikke det jeg tror jeg har en tjangs, men om anledningen byr seg så er det jaggu greit å vite......;o) Har hørt noen slemme rykter om at han er homofil, men en venninne av meg påstod det motsatte.......Ikke vet jeg, men har aldri sett bilde av han med noen dame iallefall.......*sukk*
tudelideisann Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2008 Ingen Oslo-boere som vet noe om han???
Sjokoladekaka Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Eg kjente han ein gang i tida:) Kjempegrei var han då, og han er nok den samme i dag. Berre vaksen;)
tudelideisann Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2008 Å så heldig du er da! ) Jeg har hatt en "crush" på han i snart 10 år nå.....Hehe, så gale er det her med andre ord....Har hilst på han en gang på en minikonsert og han var dødsgrei!! Angret på at jeg ikke snakket mer med han da....Ble kjempenervøs altså! Hehe, det skal ikke være lett! Han er aldri å se i "sladderpressen", han andre Nagell-Dahl er jo ofte i seoghør med dama si bla..... Er bare sugen på litt info om han og håper det er noen snille damer her som kan hjelpe meg med det..............
Mammaen til Isak Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Du kan jo ta mot til deg å sende han en sms ) du har jo ikke noe å tape. Jeg vet at han har vært i ei forhold men om han fortsatt er det, vet jeg ikke
Sjokoladekaka Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Slik eg kjenner han, så er han nok ein ganske privat person, sjølv om han er i rampelyset:) Han er traust sunnfjording, veit du;) Og han har alltid hatt den humoren ein ser på TV, sjølv som liten;) Eg veit lite om det du lurte på opprinnelig(ang homorykter), men hadde kanskje høyrt noko om det via felles kjente sånn opp igjennom, om det var noko i det. Skal ikkje seie verken det eine eller det andre no, for eg veit som sagt ikkje:) Det er ikkje nødvendig å vere nervøs, om du får sjansen igjen;) Han er nok ikkje "høg på pæra" på nokon måte:)
Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har også hatt litt crush på ham. Han er, som du sier, helt herlig! Jobbet sammen med ei som kjente ham, og den gangen var han hvertfall singel. Det er vel 3-4 år siden nå.
*Timulia* Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 har jobba sammen med en som spilte i band med han da de var unge, kanskje du kjenner han og du da, makken? Han er fortsatt veldig trivelig, det lille jeg har opplevd av han hvertfall. Jobber på et psyk.sykehus hvor han kom og hadde konsert en gang. Da fikke en av pasientene synge sammen med han og bandet etterpå, hun kom og spurte så pent, og de utsatte ryddinga og "jammet" med. Var stas for oss alle! Jeg var i arr.kom., så møtte han jo både før og etter konserten. Blir litt mo i knærne jeg og altså....DET nydelige smilet, også så deilig stemme!!!! Skal spørre en jeg vet kjenner han litt jeg, tudelideisann. PS: Skal på konsert med han og Heine Totland 15.oktober! Gleder meg allerede!!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 hihi, han var sammen med tremenningen min en gang i tiden. Han er i hvert fall ikke sammen med henne lenger.
Sjokoladekaka Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Var det eit band kor alle gjekk i same klasse på skulen? Han har alltid holdt på med musikk. Heile sitt liv.
tudelideisann Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2008 Å så søte dere er alle sammen! Siden han har vært sammen med tremennngen din, så kan vi vel dementere homo-ryktene en gang for alle da! Yess, da er det iallefall et lite håp......... Takk makken for info, magefølelsen min sier at han ikke er det iallfall! Og timula, hadde satt svært stor pris på infoen som venninnen din sitter inne med..........) Takk snille damene her inne!
tudelideisann Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. oktober 2008 Og jeg støtter makken på det at han er traust sunnfjording.....;o) Virker veldig privat og faktisk veldig sjenert!? Skal på konsert over nyttår, skal prøve å kvinne meg opp da..... Har ihvertfall fått nytt mot nå.....)
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 De var sammen ganske lenge også så jeg tror nokk ikke han er homo, men man vet jo aldri.
tudelideisann Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. oktober 2008 Lucky tremenningen din da! ) Er hun supermodell eller er det håp for vanlige dødelige?? ;o)
solita 06 Skrevet 7. oktober 2008 #16 Skrevet 7. oktober 2008 Han henger en del på Kaffebrenneriet og andre caféer ved Olaf ryes plass på grünerløkka, hvis du har tid og mulighet kan du kanskje komme i prat med ham der :-) Han ser veldig rolig og vanlig ut synes jeg og er ofte alene. Om det er fordi han liker det eller kanskje vil ha litt selskap vet jeg ikke ;-)
*Timulia* Skrevet 7. oktober 2008 #17 Skrevet 7. oktober 2008 Ååå, håper for din skyld du bor i Oslo da!!! Bare husk at når du kommer i seoghør, forventer vi personlig takk. På trykk i bladet!! Skal skrive inn her hvis jeg hører noe fra han som kjenner han så du kan få avklart singel-spørsmålet.
Erisma Skrevet 7. oktober 2008 #18 Skrevet 7. oktober 2008 Tru d eller ei; han er tremenningen min;) Men er noen år siden eg har sett han -live- no. Kjempekjekk og jordnær kar:)
pocoyo Skrevet 7. oktober 2008 #19 Skrevet 7. oktober 2008 hmm. eg og kjente han ein gong. eg har samme fine dialekten som han
Meg og knoll&tott Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 Han er tre eller fire menning med min samboer og:D Hehe. kanskje dere er i slekt??? Thihi:)
Pocoyoツ Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, han er prikklik en kompis av meg, både i utseende og væremåte:) Men kompisen min er nordlenning, og ikke i slekt med ham så vidt jeg vet. Jeg synes òg at han er kjempesøt! Go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå