Gå til innhold

Da er jeg tilbake på ketolyse etter 10 dagers sprekk!


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Og jeg sier bare: ENDELIG!

Har gledet meg til dette, faktisk. Jeg som trodde det skulle bli helt fantastisk med pause.. Vel, de første 3 dagene var det herlig å kunne slippe å huske på tabletter, planlegge middag med pasta og ris, spise kaker og drikke pærecider hvis jeg ville. Jeg har spist mye kake denne uken, for vi har hatt 4 bursdagsbesøk og masse kakerester. Blæh..

 

Dritlei kaker og godterier nå!

Føler virkelig at jeg har est ut, men har faktisk bare gått opp ett kilo!!

Gikk ned 6 kg på 6 uker før denne sprekken, og var redd jeg hadde lagt på meg ihvertfall 3 kg til denne uken, men neida. Puh!

Nå skal jeg holde streng ketolysediett frem til jul før jeg tar neste pause :o)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet i går etter like mange sprekk-dager jeg. :-) Men har holdt meg litt unna bombene, smakte på to biter sjokolade når vi var i Finland, for vi ble ikke enige om hvilke nøtter som var inni (dårlig med finskkunnsakper her!), så måtte smake for å finne ut, hihi ;-) Men det var ikke noe godt faktisk, og ikke hatt noe søthunger ellers heller. Men det ble litt pizza og skikkelig hamburger, samt noen glass sjokolademelk da. 4 kg vann, som vanlig, driver å tisser dem ut i disse dager. Utrolig hvor mye vann jeg binder på høykarbo. De første dagene av en sprekk tisser jeg så og si ikke. Feks tisset jeg i nitiden en kveld, la meg, og tisset ikke før utpå ettermiddagen. Og det gjør at jeg alltid går opp 4-5 kg om jeg sprekker over en uke, og går ned like mye i løpet av den første uka i ketose igjen.

 

Kjenner det sakal bli godt å komme skikkelig igang igjen! =))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lisse

 

haha.. jeg binder også så mye vann at det gjør vondt. Det er nesten ikke verdt sprekken for min del. :( sikkelig misunnelig på de som bare går opp 1 liten kilo liksom.

 

Godt dere er i gang igjen, så slipper jeg å være så ensom.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille:

Den går ut på at man skal spise et minimum av karbohydrater og masse fett. Man kommer i ketose, og da forbrennes det lagrede fettet, spesielt på mage, rompe og lår. Du kan lese om denne dietten på ketolyse.no

 

LisseUmma.... og Stinky:

Hva spiser dere om dagene?

Jeg har et forferdelig ensidig kosthold, egentlig. Trenger litt tips for å sprite opp maten. Hehe..

Jeg spiser stort sett:

-omelett med bacon, løk og paprika

-kokt egg

-brød med diverse pålegg (ost, salami, leverpostei, skinke..)

-lavkarbobrød som jeg lager selv

-kylling/koteletter med brokkoli og gjerne soppstuing.

 

Sliter veldig med å finne ut hva jeg kan lage til middag som ikke tar en halv evighet å lage til... Blir lett bare koteletter eller kylling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...