Gå til innhold

Hva veier deres 2 åring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt ca 22 mnd. Han er vel en 87-88 cm høy nå og veier 11 kg... Jeg syntes det er lite jeg da....

Hva veier deres unger? Bør jeg ta kontakt med HS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt er akkurat 2 år. Målte og veide han for et tre-fire uker siden. Da var han ca- 88-89 cm og veide ca. 11,3 kg. Han har vært ganske mye syk siden jul og spist dårlig og jeg synes han var litt tynn. Kunne se ribbeina ganske godt. Men helsesøster og legen synes ikke han var FOR tynn. De siste ukene har han derimot spist som en hest og jeg er sikker på at han må ha tippa 12 kg nå. Han har blitt tung!

Skrevet

Min gutt var rundt 11kg ved 15 mnd.alder, nå er han sikkert rundt 15kg vil jeg tro, men han er stor for alderen.

Skrevet

Jenta mi er 22 mnder.

Hun var 88cm og 12,5kg for en mnds tid siden. Lang og tynn jente, regner med hun blir høyere enn mamma'n, selv om jeg ikke er lav selv :o)

Skrevet

Aner ikke hvor høy hun er (22 mnd), men hun veier 11,5 kg.

Skrevet

Gutten min er også 22 mnd. Han er 84cm lang, og veier 12 kg.

Skrevet

på HS i mars var Sander 87 lang og veide 12,3 på 2 års kontrollen

nå veier han rundt 12,3- 12,5 og sikkert rundt 90 lang....så han har ikke gått opp så veldig mye siden mars, men så er han en veldig aktiv gutt som nesten aldri sitter stille :)

Skrevet

Kanskje jeg ikke bør bekymre meg da. Neida, han er ikke sykelig, slapp eller noe sånnt.... Bare syntes han er tynn... Tenker på om det kanskje skjer noe med han så har han lissom ingenting å gå på....

En mamma bekymrer seg for alt...hihi :D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...