Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 I dag endte jeg opp med strømpebukse og lang ermet body. To netter på rad har det var kaldere og hun var is kald i morges. Hadde da pysjamas uten bein med sokker, men de tar hun av med en gang. Tok de på igjen før jeg la meg, men til ingen nyte. Dynen spenner hun av seg og. Hva gjør dere andre?
ifie Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Bomullspysj og tjukke (litt lange) ullsokker. Han blir fryktelig kald på beina når han sparker av seg dyna, men er passe varm på resten av kroppen.
kulemagen Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Tynn ullpysj og ullsokker. Teppe over når han har feber (nettopp begynt i bhg så det er ganske ofte...) og dyne ellers. Ligger på lammeskinn, så all denne ula regulerer varmen fint - spes med feber - synes bomullspysjer fort blir fuktige når hansvetter ut feberen. Sparkes stort sett dyna av uansett så for varmt blir det ikke.
MathildeC Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Bomullspyjamas med bein, og slik "Grobag" sovepose. Genialt, for den sparker hun ikke av seg :-) Vi har brukt slike siden hun var 6 mnd og er storfornøyd. http://www.mixmax.no/index.php?page=shop.browse&category_id=119&option=com_virtuemart&Itemid=56&vmcchk=1&Itemid=56
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Vi har enten body og strømpebukse. eller pysj med strømpebukse under. Men fins det andre nettsider med sånne poser??? De hadde jo bare ene tykkelsen inne ser jeg. skulle hatt den varmeste....
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Lillebror sover i 2 delt nattdrakt. Han sover som regel under dyna også. Hender han vrir seg litt rundt når han sovner, men jeg legger han ned igjen når jeg sjekker han om kvelden. Blir det enda kaldere må jeg heller på med ovn. Har blitt anbefalt å ha 16-18 grader på rommet pga atopisk eksem. Så tviler på han trenger mer. Lufter godt på dagtid.
tuppen og lillemor Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 det blir enten ullbody eller vanlig,så nattdrakt og sokker... hun er en liten makk,så hun er neppe mye under dynen iløpet av natten.
♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Ullpysj med bein. Han rører en del på seg i løpet av natten, så dyna kan like gjerne være over, under eller på siden...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Ull ull og atter ull..gutten min bruker bare ull både dag og natt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå