Gå til innhold

UL i dag

Nøtt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Nøtt - det var deilig å høre!

Hvordan er det med treningen, jogger du eller bare går du?

Jeg er litt overstimulert med store eggstokker, litt forhøyede blodverdier og litt væske i buken. Prøvde å jogge søndag, men det var knalltungt og vondt. Går turer.

Er ca 6 uker i dag og skal på UL 16/10, hvis bare spiren holder seg på plass. Er superkvalm og trøtt. Hvordan er formen din?

mvh

Annonse

Takk for alle gratulasjoner!!

Lissi43år: Gratulerer til deg også! Har ikke fått med meg at du er gravid jeg! Men man skal vel ikke jogge når man er overstimulert? Jeg kan tenke meg det gjorde vondt ja.. Jeg syntes jo det var vondt å bare gå i trapper til og med da jeg var overstimulert.. Nå har jeg foreløpig bare gått turer, og det tror jeg at jeg skal fortsette med. Tror jeg skal ta en spinningtime i uka, men bare en av de lette timene.

Gratulerer så mye! Det er jo så deilig!

Jeg var på min andre UL i dag, vet ikke helt hvorfor, men legen ville ha oss tilbake siden det var ganske tidlig sist. Tror de ville ta en siste sjekk før vi skrives ut liksom, og sikkert berolige meg litt. Alt var flott i dag og, det lille hjertet banket og legen målte det til 2,2 cm og 9+2 dager. Er 8+6,så det er vel litt slingringsmonn.

Ufattelig fantastisk dette her. Nå skal jeg prøve å bare ta det rolig og kose meg. Nå er det ingen grunn til at dette skal gå galt sa legen, fin UL med et hjerte som slår er like sikkert som etter tre måneder.

Det blir ganske fort et bittelite menneske - se på denne fine siden:

file:///C:/Documents%20and%20Settings/mtv/Desktop/resources_bpd_illustrated.php.htm

Alder refererer til tid siden befruktning, ikke siste mens..

Er litt euforisk her nå, men dette er jo så fantastisk, jenter!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...