Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Sover h*n på soverommet med dere eller har h*n eget rom? Gikk det lett å flytte dem over på eget rom for dere som har gjort det, og nattavvente dere før eller etter flyttingen? Er veldig i tvil om jeg skal putte gullet på eget rom før jeg prøver å nattavvenne eller ei, hs mente det var det beste...
2hærligegutter Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Vil tro det er lettere å avvenne når h*n sover på eget rom, da vil h*n ikke lukte deg, og så får du laget nye rutiner på nytt sted, her er det disse reglene som gjelder på en måte. Kan hende h*n sover natten igjennom da også, det er noen som gjør det
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Var det hs sa ôg. Skjærer litt i mammahjertet at mini skal ligge og knyste uten å få respons. Har vel på babycallen i hvert fall i begynnelsen, men tror det skal mer til at jeg våkner når han ikke ligger på samme rommet. Sukk, men nå er vel litt av poenget at han skal få roe seg selv da.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jonas sluttet å spise om natten når han var 5,5 måneder og flyttet han på eget rom rett før 7 måneder. Gikk over all forventning og sov bedre fra den natten... Ingen problem å flytte han, første natten var jeg inne 2-3 ganger med smukken neste natt 1, så sov han fra halv åtte til syv.....
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Ja jeg må vel bare hive meg i det...går sikkert bedre enn jeg frykter. Men må si til samboer'n at han må ta en del av flyinga så ikke puddingen lukter melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå