Elsker jenta si<3 Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har en datter på 2 uker, og 25 oktober er jeg og sambo bedt med på teater gjennom jobb ca 15 min unna der vi bor. Da vil hun være over en måned gammel. Jeg kan amme lillejenta ør vi drar, og hvis moren min, som skal være barnevakt, ringer, er jeg hjemme på 15-20 min. Så tenkte jeg å pumpe meg, i _tilfelle_ jenta blir sulten før jeg er hjemme igjen. Dillemmaet mitt er om det er for tidlig å prøve en gang om hun tar flaske nå,eller ikke?? Jobben må vite snart om vi skal bli med eller ikke,pga bestilling av billetter....
3småtroll♥ Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Det er bare å prøve det;) Så liten som hun er nå så ammer du vel ganske ofte?! Så da er det ikke slik at hun glemmer hvordan hun tar puppen etter en gang med flaske;).... MEN- det er ingen garanti at hun tar flaske om to uker selv om hun tar det i dag (snakker av erfaring) så du burde gi hun flaske sånn innimellom frem til dagen dere skal være vekk.
Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Gutten vår var akkuratt 1 mnd gammel da vi var borte for første gang. 2-3 timer på konsert. Det gikk strålende,han koste seg hos farmor:-) Jeg ammet ikke men ga flaske. Gutten min kunne fint sjonglere både pupp, smokk og flaske fra han var nyfødt. Han fikk mest flaske siden vi slet med ammingen. Men glemte allikevel ikke teknikken på puppen:-) Jeg vil begynt med flaske kanskje en gang annenhver dag frem til dere skal avgårde, så blir det ikke noe problem å være borte et par timer. Jeg syntes dere skal dra og kose dere litt! En har virkelig godt av litt tid alene sammen og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå