Gå til innhold

(Billig) stor bil??? Finnes det?

Fire i juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med store ungeflokker, har dere tips til biltype? Vi har tre og fjerde kommer i juni, må begynne å planlegge litt :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opel zafira er billig og bra. Ulempen med de fleste sjusetrene er at når man har alle setene inni, blir det ikke veldig stor bagasjeplass.

Skrevet

Spørrs jo kva du meiner med billig da, og om den skal være brukt eller ny ;o)

Me har renault grand espace, og er kjempe fornøygd. Køyrer den på 3 året no, er ein 2001 modell og har ikkje hatt nokon problem med den.

Det beste med denne bilen, er at man fortsatt har god bagasjeplass sjølv når ein har 7 seter i, at alle ungene har ordentlege seter og at dei to bakerste ikkje sitt heilt i bakruta -sånn som på mange små 7-seterbiler. vil ikkje ha ungene mine heilt i bakruta i tilfelle kollisjon -det var viktig for meg då me valgte bil.

Også er den akuratt passe stor. Ikkje stasjonsvogn og ikkje minibuss :o)

Skrevet

Chrysler Grand Voyager. Fins både som 5 og 7 seter

Skrevet

Vi har en Volkswagen Caravelle, og det er supert. Det er 8 skikkelige seter + 1 klappsete i bagasjerommet- som vi ikke kommer til å bruke. Var 2 klappseter, men vi tokk ut ett og omregistrerte fra minibuss til personbil. Tror bilen må være eldre enn 10 år for å gjøre det. Vår er 1997-modell, men veldig god! Vi betalte 83000. Det vil jeg kalle en stor og billig bil, med stort bagasjerom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...