Babylove og knøttet Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 gutten vår skal hete Mats-Ulrik. Hva mener dere om dette navnet?
prebs Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg liker Mads (ville skrevet med d) veldig godt: ) Ulrik er helt fint. Vet liksom ikke helt hva jeg synes om sammensetningen, men jeg ville iallfall skrevet uten bindestrek.
sonne Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg liker Mats godt, men ville skrevet Mads. Ulrik er også ok. Jeg er ikke så glad i dobbeltnavn, men synes for så vidt Mats-Ulrik klang ganske bra
Feb09 Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Synes det var en skikkelig kuul kombinasjon jeg:) Blir sikkert en liten kjekkas!
Synnøve_Solbakken Skrevet 6. oktober 2008 #8 Skrevet 6. oktober 2008 Syns både Mats og Ulrik er flotte, men litt rar kombo. Bindestrek liker jeg hvertfall ikke...
Vannmann35 Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg liker ikke Ulrik i det hele tatt, synes det er hardt - klinger så tysk... Mads, skrevet slik er koselig.
Vipsenmamma Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Fint navn, men jeg ville skrevet det Mads Ulrik. uten bindestrek.
erteposen + 4 Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Mads med d i alle fall:) Synes det var rart med bindestrek eller om begge navn skal brukes.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Neeeeeeeii!!! bare Mats/Mads!!! syns Ulrik er kjempestygt!!! er 18 år selv, så vet litt hvordan det er i ungdomsmiljøet! såkalte Mats-Ulrik blir mobbet! tenk på ungen og da!! unnskyld,ikke for å være frekk dette, ,men det må finnes grenser! tenk over det fler gang,takk. uff,jeg liker ikke å være slem.. men tenker bare på barnets beste.. ikke misforstå meg:)
prysseluskan Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 Brittis89: Hadde ikke du Linn Kristin på din egen liste? Ser ikke at det er noen forskjell mellom Linn Kristin og Mats Ulrik. Nuvel. Jeg synes Mats Ulrik er helt ok, men jeg hadde gått for bare Ulrik. Eller bare Mats.
(Oktober) Skrevet 7. oktober 2008 #15 Skrevet 7. oktober 2008 Henger meg på de som mener Mads Ulrik er bedre:) Synes det var et fint navn jeg. Ser INGEN grunner til hvorfor barnet skulle bli mobbet av dette????! Ulrik er kult og annerledes.. før synes jeg det var litt ull-rik, men en venninne kalte sønnen sin for Ulrik for ca ett år siden.. Liker det godt nå!
Babylove og knøttet Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2008 Tusen takk for alle svar dere! Helt greit at noen synes det er helt på jordet. Men jeg begynner hvertfall å like det mer og mer. Synes det har en fin klang. Og er helt enig med at Mads er bedre enn Mats, så tusen takk for tips allesammen. Også bindestreken er jeg litt i tvil om. Så da blir det vel bare Mads Ulrik da! Hehe, litt morsomt at en av dere mente det høres litt tysk ut, for det var også meningen... hihi. Samboeren er tysk, og vi vil ha et navn som har både norsk og tysk tradisjon, men likevel kan brukes i begge landene. Hilsen trådstarter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå