Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til UL idag etter 5 dager på 150 IE dosering. Hun så ingenting bortsett fra noen bittebitte små mørke felt der det skulle være follikler! Nå blir jeg veldig usikker her - ble satt opp til 250 IE frem til fredag for ny UL. Håper virkelig noe har skjedd til da... Hun sa det ikke var normalt:( Kansje jeg bare har veldig høy toleranse på hormonsprøyten ift. vekt/høyde...Arrgh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah så utrolig kjedelig! jeg hadde og en bekymringsmelding her inne, da jeg var på sprøytedag 4 eller 5, da så hun bare et par bittesmå egg...men på dag 7 var det 6 egg på ene siden (andre siden så hun ikke , da tarmen lå i veien) så mye kan skje altså! jeg går på veldig lav dose som de ikke økte heller.

jeg skal krysse fingrene for deg at det har dukket opp egg til deg til neste ul :-)

Skrevet

Det var godt å høre - og siden jeg nå har økt dosen betraktelig kan jeg ikke tro at det ikke skal ha skjedd noe til fredag når jeg har neste UL...men jeg har en tendens til å alltid frykte det værste:/ Har du fått dag for eggl.sprøyten? Lykke til du også - håper den andre eggstokken dukker opp igjen;)

Skrevet

jeg kjenner meg godt igjen...jeg frykter også alltid det værste...nå frykter jeg at slimhinna ikke skal bli tykk nok....men den vokser vel seg til håper jeg ...

nei jeg har ikke fått noe dag for det, skal på UL i morgen, og muligens på fredag, men tror det nærmer seg nå *spent* :-)

ja det dukker nok opp noe der inne til fredag skal du se :-D

Skrevet

Hei, forstår bekymringen men mye kan skje på noen dager til og med uten høyere dose så du skal se de får fart på seg med mer hormoner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...