Humlasuse Skrevet 17. oktober 2008 #26 Skrevet 17. oktober 2008 Hei og takk for gratulasjoner ! :0) Symptomer, ja.... He he... Jeg var på desperat jakt etter symptomer i rugedagene før jeg tok testen. Noen dager var jeg sikker på at jeg hadde symptomer, og andre dager så kjente jeg ikke noe særlig... Jeg hadde hele tiden mer eller mindre vondt i brystene, men det hadde jeg også like før og rundt innsettingen, så det kunne også være Crinonen. Dette imidlertid fortsatt etter at jeg sluttet med Crinone, så det er nok også et symptom. Jeg var til tider veldig stinn/oppblåst i magen, også hadde jeg "menssmerter" som kom og gikk. Disse "menssmertene" har jeg fortsatt av og til. Jeg ble oftere tissetrengt; etter ca 1 uke med ruging, begynte jeg å våkne om natten (enkelte netter) og måtte gå på do (selv om jeg ikke hadde drukket noe før jeg la meg). Kan bli plutselig "akutt" tissetrengt. Dette skal visst være et symptom etter det jeg har lest. Har også fått dilla på lakris.... Får et sug etter det, og egentlig er jeg ikke sånn kjempeglad i det i utgangspunktet. Det kan jo være et tegn. Jeg har hatt noen dager der jeg har kjent meg litt småkvalm, men dette har heldigvis gått over når jeg har spist litt. Tror nok det er lurt å spise små måltider og ofte for å unngå kvalme.... Jeg hadde også noen tilfeller hvor jeg følte at magesyren presset oppover i halsen.. Tror ikke dette er bivirkninger av Crinonen. Tror det er mer vanlig ved graviditet..... :0) Du får ha masse lykke til videre med rugingen, og la oss få høre hvordan det går, da :0) Masse babystøv sendes din vei !
EMEI Skrevet 17. oktober 2008 #27 Skrevet 17. oktober 2008 Hei, igjen Artig å se at det er noen som har fått positivt svar. Jeg for min del, melder meg av. Begynte å blø på mandag 13 - og har blødd kraftig i flere dager. Skjønte egentlig at d gikk den veien - de andre gangene har jeg kjent noe i underlivet. Nå blir d nytt forsøk i nov. med to nedfrosne egg. D er jeg veldig spent på siden d er første gangen for oss. Ellers har vi vært uttrolig heldig har fått to flotte gutter - men mye vil ha mer - skulle hatt en til før vi blir for gamle. Men at d skal klaffe også denne gangen er likevel ikke noen selvfølge. Lykke til videre alle sammen. Håper jeg kan være med fra november med full klaff! Klem......
nina er gravid;) Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #28 Skrevet 18. oktober 2008 Hei på deg EMEI i følge hverandre på neste forsøk og da blir det oss.mammasnart er du der så sleng deg på ..vil gjerne vite hva planene er for dere ,vi får holde sammen ,humlasuse..du og når er neste forsøk...jeg gleder meg nå og dato for tabelettstart er 8.11 for meg ....håper det går bra med dere ..og dere gravide ...jippi ..lykke til jeg er så glad på deres vegne..stor klem..
Bimmelim Skrevet 18. oktober 2008 #29 Skrevet 18. oktober 2008 Jeg kjente murringer i magen noen dager. Brystvortene var enormt såre, men det var de rundt innsetting også så jeg vet ikke om det var crinonen. Ellers så frøs jeg oftere enn vanlig synes jeg. Har ikke merket noe til kvalme. Fortsatt lykke til, noksåklar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå