Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Leste akkurat at du har spire i magen igjen?? skjønte ingenting hehe måtte inn å lese på nicket ditt, og det var på egenhånd, fantastisk!!!!!!! Gratulerer så mye )))) prøvde å sende deg en pm men fikk ikke det til.
Ann-ch. Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Nå ble jeg også så nyskjerrig så måtte gå inn på profilen, og jammen står det ikke at du har klart det på egenhånd:-) Blander meg inn her og gratulerer jeg også. Dette var jo virkelig morsomt. Masse lykke til. Klem fra meg!
Åleby Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Gratulerer Sunniva! Det er noe av det hyggeligste jeg har hørt/lest!!! Det er så deilig når det går så bra med oss slitere!!!! Lykke til videre på ferden! Klem fra meg også
Emma*den lykkelige venter Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hva er det jeg ser...:-) Har du blitt gravid på gamlemåten, så gøy! Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet Klemmer fra meg:-)
Sunniva78 har to små Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Hei dere!! Så koselig å høre fra dere:-) Joda, her i huset har sjokket såvidt lagt seg... For det var et slags sjokk, ingen tvil om det. Jeg fikk tilbake mens tidlig etter fødselen, og var litt deppa over det. Fullammet jo, og med tanke på endometriosen hadde jeg sett for meg å amme lenge for å holde mens unna lengst mulig. Prevensjon var uaktuelt, orket ikke flere hormoner i kroppen. Vi snakket jo om at sjansen for at jeg kunne bli gravid var tilstede, men det var liksom ikke noe vi tenkte mye på. As if liksom... Og skulle det skje, så måtte det jo bare være lykke... Så fikk jeg ikke mensen til vanlig tid nå i september. Fikk litt bange anelser, syntes kroppen var litt rar... Da jeg satt der med en positiv test i hånda strømmet tårene, og jeg visste ikke hvorfor. Sambo var over seg av lykke, men jeg visste ikke helt hva jeg følte. Alt gikk som en jo-jo. Det skal sies at mye av grunnen var den harde fødselen jeg hadde. Brage var en stor gutt, og det ble en lang og tøff fødsel. Var jeg klar for dette igjen- nå så fort? Og ikke minst, skulle lille gullet vårt bli storebror så tidlig? Hvordan ville det bli for han?? Vel, dette var tanker som strømmet den forste dagen. Så fikk det synke inn litt, og gleden vokste seg større og større:-) Jeg har fått time til samme jordmor som forrige gang, og skal gå gjennom fødselen skikkelig... Den må bearbeides litt. Det er ingen tvil om at vi er så utrolig heldige. Tenk at jeg skal få gå gravid på ny! Brage får søsken, og tenk så mye moro de vil få sammen! To tette blir travelt, men artig! Nå håper vi at spiren har klort seg skikkelig fast, og at svangerskapet går fint! Mange klemmer fra meg:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2008 Må bare få gratulere igjen, dette er jo helt fantastisk!! Kos deg masse med spiren i magen og gullgutten.. kleeem
nina er gravid;) Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Gratulerer sunniva..fantastisk ...kos dere masse og lykke til..
lindynatt Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Næmen, gratulerer så mye. Hvis du ikke orker naturlig fødsel kan du insistere på ks.. det gjorde min søster begge gangene, hun var livredd for å føde.
finetine Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Herregud så fantastiske nyheter Sunniva78:o)!!! For en lykkefølelse og sikkert også et sjokk ja;o)................... Så herlig å lese at det kan gå veien av seg selv,også med endometriose( føler meg litt i samme båt som deg siden jeg også her det.......) Venninna mi hadde også en veldig tøff fødsel første gang hun fødte, og har vært veldig redd for den neste. Lenge tenkte hun at hun kom til å be om keisersnitt,men nå med nr. 2 har hun bestemt seg for å gå for vanlig fødsel likevel. Hun har hatt flere samtaler med sykehuset i etterkant og sammen har de veid for og imot. Hun har ihvertfall blitt fortalt at det skal utrolig mye til at fødsel nr.2 blir like tøff. Det var så mye som gikk "galt" under fødselen som det skal veldig mye til at det skjer igjen. Men hun har hele tiden fått velge, keisersnitt blir det hvis hun vil:o) Husker nesten ikke når du fikk Brage igjen jeg, hvor gammel er han da? Kan tenke meg at du koser deg med han:o)!! Du får nyte både han og babyen i magen da:o) klem
Sunniva78 har to små Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Hei på deg, og tusen takk:-) Jeg skal gå gjennom fødselen skikkelig med jm, så jeg håper og tror at det skal gå greit. Vil helst unngå ks også, for det er jo litt mer med det... Men veldig greit å vite at man har muligheten, helt klart. Så får se hva vi kommer frem til. Brage er 8 mnd om 3 dager! Han fyker rundt, og heimen er nå barnesikret for å si det slik, hehe. Det går i ett hele dagen, og det er virkelig en artig alder. Endometriose er virkelig ikke det verste man kan ha, men det kommer helt klart an på hvilken grad man har. Hos meg var det mest at egglederne var nesten tett, så det å klare det selv var ikke umulig, men nesten.... Et svangerskap har sikkert gjort at endoen har minsket, kan ikke se noen annen forklaring jeg! Masse lykke til alle dere som venter på ønskebarnet. Det er tøft mens det står på, jeg håper dere klarer å se håpet og mulighetene i enden av tunellen! Masse lykke til!!!!
finetine Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Så herlig kan tenke meg at du storkoser deg hjemme:o). Nei da, endo er ikke det verste heldigvis, fins de med langt dårligere odds. Men når det ikke vil sitte så mister men litt tålmodighet etterhvert;o). Men,men skal snart inn til opersjon. Så hvis ikke pergotime kuren har gjort susen, er det masse muligheter etter den. Takk for lykkeønskinger;o)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå