Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi sliter virkelig på navnfronten når det gjelder guttenavn.. Liker navn som Isak, Abel, Ludvik og Gustav - men flere av disse navnene er av ulike grunner uaktuelle (tatt av nære relasjoner etc.)

Ønsker gjerne et spesielt, men ikke for sært, guttenavn om det viser seg å være en lillebror i magen. Ønsker gjerne to fornavn, men ikke noe "must". Vil ikke ha noe "pinglenavn" som Theo, Linus and so on.

Det bør heller ikke være for langt, da vi har to etternavn med bindestrek, men dukker det "perfekte" navnet opp - nei, da står nærmest ingenting i veien for at vi bruker det :-)

Hittil har vi bare Isak og Viktor på lista - men er ikke sikker på om jeg liker de eller ikke, kind of. Isak liker jeg veldig godt, men er usikker på grunn av økt popularitet. Ska'kke væra lett, det er i alle fall sikkert og visst ;)

Storesøster heter Ava Matea..

Noen med gode forslag? Blir gla' for innspill ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138845379-avas-eventuelle-lillebror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, guttenavn er altid mye mer viren`t en jentenavn;-) Synes Lauritz er et koselig og gammelt navn som passer godt til Ava! Er ikke helt sikker på hvordan det fungerer på engelsk\amerikansk men... Ellers er Severin et nydelig navn som karakter foreslo. Min bestefars bestefar het Severin hehe:):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...