Gå til innhold

Rimi-pakken Sandnes, omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått rimi-lappen og at jeg kan hente pakken, men på Rimi her nede så var dem tom! og hun kassadama mente dem var tom i alle rimi-butikker i området.. Noen som vet om dem har noen sted?

Syns d er litt rart å sende ut lappen i posten om ingen rimi-butikker i området har pakkene inne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm..så rart!Har du tatt kontakt med rimi på hjemmesidene dems? Bor ikke så langt fra Sandnes, og bestilte pakken for rundt 2mnd siden, og har ikke sett snurten av lappen.. Sukk.. Hadde gledet meg så fælt til den pakken..

Skrevet

Nei, så kjipt:( Glad eg henta pakken på fredag når eg fikk lappen...Hmmm, nå bor eg i stavanger. men tror d e lurt å sjekke rimi si hjemmasida ja. Så hadde eg tatt runden. Eg syns d va ein ganske bra pakke.

Sjøl va eg tilfeldigvis på Rimi på Sola. Der du kjøre inn mot Skadberg.

Hb du får tak i an:)

Skrevet

Aha!

var på Rimi på austrått her.. tenkte å tura innom vågen eller nge ...vettsje kor alle rimi-butikkane e i området her egentlig..pleie isje handla der t vanligt;)

Hadde gleda mg t den=D

va d mye kjekt oppi??=)

Skrevet

Prøve huske, alt lagt på plass med det andra:)..

Hmmm:) Dår va iallfall- våtservietter, engangsunderlag til stelling, tåteflaske, mailadresse for å få tilsendt melkepulverdispenser, liten bok me babytips, tytter, tran, bind, bleier...Tror d va mer og...men komme kje på d.

Eg syns iallfall at an va ein av de bedre.

Lykke t på jakten:)

Skrevet

Venter fortsatt på lappeni posten, men er det slik at jeg kan hente den på hvilken somhelst rimi butikk?

Skrevet

Eg fikk min lapp på fredag som var, og henten den på rimi på vågen...

Skrevet

vente og fortsatt på lappen...har iche sett noge t an ennå...men va et godt tips; når eg får an bære d rett t sola;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...